TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Brokuły na parze, a ja bez pary na Tinderze”. Nagranie Grupy Chorten podbija internet

„Brokuły na parze, a ja bez pary na Tinderze”. Nagranie Grupy Chorten podbija internet
Grupa Chorten nagrała 15-sekundową rolkę pełną stwierdzeń typu „mleko odtłuszczone, a ja z tłuszczem” czy „śmietana osiemnastka, a ja prawie trzydziestka”. W ciągu kilku dni nagranie na FB obejrzało blisko 3 miliony widzów. Równie dobrze radzi sobie na YouTubie i TikToku.
O autorze
1 min czytania 2024-09-26

Krótkie, humorystyczne wideo podbijają social media już od dłuższego czasu. Ostatnio viralem stało się nagranie Elements Hotel & SPA, a teraz do tego grona dołącza polska grupa sklepów spożywczych Chorten.

W trwającej zaledwie 15 sekund rolce pod tytułem „Kiedy produkty nie poprawiają Ci humoru” widzimy młodą dziewczynę robiącą zakupy w jednym ze sklepów należących do Grupy Chorten. Jednak zamiast wkładać produkty do koszyka, klientka porównuje każdy z nich do samej siebie.

„Ziemniaki młode, a ja stara”, „śmietana osiemnastka, a ja prawie trzydziestka”, „brokuły na parze, a ja bez pary na Tinderze” – słyszymy. Dzięki temu żartobliwemu contentowi, opublikowana 24 września facebookowa rolka Grupy Chorten zdobyła już ponad 12 tys. reakcji i w ciągu kilku dni dotarła do blisko 3 milionów widzów. Równie dobrze radzi sobie na YouTubie i TikToku.

Nie brakuje komentarzy internautów, którzy dzielą się w nich przemyśleniami na temat pomysłu Grupy Chorten.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zdjęcie główne: Facebook

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS Tu są opinie o viralu Elements Hotel & SPA

Dlaczego wersja popularnego trendu na TikToku, którą odtworzył Elements Hotel & SPA okazało się fenomenem? Czy prostota wygrywa w social mediach? Ile „żyje” trend? Sprawdź opinie ekspertów.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się