Jego dotychczasowe obowiązki na stanowisku Marketing Managera Jack Daniel’s Family of Brands przejął Kamil Mruk.
Do zespołu dołączył również Marcin Renkiewicz, który objął stanowisko Sales Operations Manager i pokieruje pracami zespołu odpowiedzialnego za rozwijanie procesów sprzedaży w firmie.
Zobacz również
Piotr Chmielecki, wieloletni Marketing Manager Jack Daniel’s Family of Brands, objął stanowisko Marketing Managera Finlandia® Vodka i pokieruje pracami zespołu odpowiedzialnego za dalszy rozwój marki w Polsce. O powierzeniu Chmieleckiemu nowych zadań zdecydował fakt, że wyróżnia się on ogromną wiedzą, znajomością rynku oraz niezwykłą umiejętnością dostrzegania nowych trendów, czego dowiódł zarządzając produktami z logo Jack Daniel’s.
Jego dotychczasowe obowiązki przejął Kamil Mruk, który doświadczenie zawodowe zdobywał w międzynarodowych firmach, gdzie odpowiedzialny był za kompleksowe zarządzanie markami. Do zadań Mruka należy opracowywanie oraz egzekwowanie szczegółowych planów marketingowych, których celem jest dalsza ekspansja marki Jack Daniel’s na rynku polskim.
Równocześnie w odpowiedzi na dynamicznie zmieniającą się sytuację na rynku alkoholi mocnych, która stawia przed firmami z branży spirytusowej ogromne wyzwania, zarówno w obszarze rozbudowywania portfolio, efektywnej ekspansji marek w nowych kanałach dystrybucji, jak i modernizacji procesów sprzedaży, zarząd Brown-Forman Polska podjął decyzję o utworzeniu stanowiska Sales Operations Managera. Funkcja ta powierzona została Marcinowi Renkiewiczowi. Do jego zadań należy opracowanie koncepcji optymalizacji inwestycji, budowanie strategii klienckich oraz usprawnienie procesów planowania dla wszystkich marek z portfolio Brown-Forman Polska.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Modernizacja struktur organizacyjnych w Brown-Forman Polska to efekt wielomiesięcznych poszukiwań rozwiązań, które usprawnić mają procesy sprzedaży. W ich konsekwencji podjęliśmy decyzję o utworzeniu stanowiska Sales Operations Manager, które objął Marcin Renkiewicz Dzięki obecnym zamianom udało nam się stworzyć model, w którym optymalizacja współpracy działu sprzedaży i marketingu, przyniesie dalszy wzrost znaczenia naszych marek na polskim rynku – mówi Ricardo Cupido, Dyrektor Generalny Brown-Forman Polska.
Kamil Mruk zdobywał doświadczenie, m.in. w: Henkel, Colgate-Palmolive, L’Oreal i Reckitt Benckiser, gdzie realizował międzynarodowe projekty, oparte o różne modele biznesowe. Marcin Renkiewicz, przed dołączeniem do zespołu Brown-Forman Polska, pracował m.in. w Nestle Polska, gdzie koordynował procesy związane ze wsparciem oraz zarządzaniem sprzedażą.