Budda rozdaje auta. Twórca internetowy organizuje niezwykłą loterię

Budda rozdaje auta. Twórca internetowy organizuje niezwykłą loterię
Popularny twórca treści internetowych działający pod pseudonimem Budda postanowił zorganizować niecodzienne losowanie. Do zdobycia będzie w sumie siedem samochodów zmodyfikowanych wcześniej przez youtubera.
O autorze
2 min czytania 2023-11-07

SPROSTOWANIE

W związku z nieścisłymi i nieprawdziwymi informacjami dotyczącymi loterii promocyjnej „7 AUT X BUDDA”, które pojawiły się w Materiale prasowym opublikowanym w serwisie NowyMarketing pt.„Budda rozdaje auta. Twórca internetowy organizuje niezwykłą loterię”, organizator loterii promocyjnej informuje:

Loteria ma charakter loterii promocyjnej i jest związana z promocją sprzedaży ebooków pt.„Backstage”. Losy na loterii nie sa sprzedawane przez organizatora loterii, a jedynie są za darmo dołączane do sprzedawanych ebooków na stronie internetowej www.7aut.pl. Wartość wszystkich nagród w loterii promocyjnej zgodnie z regulaminem loterii promocyjnej to 2.452.038,00 złotych brutto.

Lupulos Media sp. z o.o. z siedzibą w Chotomowie, organizator Loterii promocyjnej pod nazwą „7 AUT X BUDDA”.

Video-podcasty, teledyski, fragmenty kultowych filmów… to wszystko i o wiele więcej od lat można znaleźć w internetowym serwisie YouTube. Tym razem przyszedł jednak czas na coś nowego — a mianowicie loterię organizowaną przez Kamila Labuddę ps. Budda.

Obserwowany przez ponad 1,76 miliona subskrybentów Budda w niedzielę, 5. listopada br. opublikował na swoim youtubowym koncie niespełna półtoragodzinny materiał video, w którym tłumaczy zasady nadchodzącej akcji.

Źródło: YouTube

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nagrody warte 3 miliony złotych

W organizowanej przez siebie loterii Budda zadbał o nagrody o łącznej wartości aż 3 milionów złotych. Wśród nich znalazło się w sumie siedem ekskluzywnych samochodów (Audi RS6 C8, Toyota Supra MK5 2023, BMW M3 Touring oraz Mercedes-AMG A45 i trzy egzemplarze BMW E46), do których youtuber „dołożył” coś od siebie.

Loteria, w której poza samochodami do wygrania będą również gadżety — w sumie 36 – wystartuje 11 listopada (sobota) o godz. 14.00. Aby wziąć w niej udział, należy wykupić los w postaci e-booka.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Źródło: YouTube

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Samochody dla szczęśliwców

Na ten dzień zaplanowana jest również transmisja na żywo, podczas której wyłonieni zostaną nowi właściciele m.in.:

  • Toyoty Supra MK5 2023 opatrzonej autografem Sung Kang — aktora znanego m.in. z roli Hana w serii filmów pt. „Szybcy i wściekli”,
  • BMW M3 Touring (wartość to 854 tys. zł) oraz Mercedesa-AMG A45 (wartość to 452 tys. zł), które trafią do zwycięzcy akcji.

Ile będą kosztowały losy? Ceny nie zostały podane, jednak informacje na ten temat mają pojawić się już niebawem w mediach społecznościowych i na YouTube.

Czy losowania internetowe staną się nowym trendem wśród najbogatszych influencerów? Przypomnijmy, że to już kolejna akcja, mająca na celu zwiększenie zainteresowania Buddą i jego motoryzacyjnym kanałem na YouTube. Odpowiedź na to pytanie poznamy wkrótce, podobnie jak dowiemy się, czy youtubowe serwery okażą się wystarczająco wytrzymałe, aby działać bez zakłóceń przez cały czas trwania losowania.

Kamil Labudda zaskakuje

Przy okazji najnowszego pomysłu Buddy warto przypomnieć, że youtuber już wcześniej realizował niecodzienne akcje. Jedną z nich było podrzucenie pod dom dziecka we wsi Długie koło Krosna przesyłki, w której znajdowała się zawrotna kwota 100 tys. zł oraz słodycze. Choć z pozoru tajemnicza, w rzeczywistości akcja była zaplanowana w najdrobniejszych szczegółach. Twórca internetowy rozdał też w sumie milion złotych, które trafiły do potrzebujących.

Zdjęcie główne: fot. YouTube

PS Upadli influencerzy a współpraca z markami

Czy marki powinny wycofać się z wszystkich współprac z „upadłymi” influencerami? Czy są w stanie zabezpieczyć się (np. umową) przed takimi sytuacjami? Czy influencerzy mogą się podnieść po tak dużej wizerunkowej porażce? O to zapytaliśmy ekspertów od marketingu i PR.

PS2 Bank Millenium rezygnuje z umowy z Gimperem

Afera Pandora Gate sprawiła, że internauci są bardziej czujni niż zwykle. Kolejny raz doszło do tego, że odnaleziono archiwalne materiały, w których żartowano z nadużyć seksualnych wobec dzieci. Tym razem chodzi o Gimpera, znanego polskiego twórcę wideo.