fot. screen YouTube
Jak podaje portal wirtualnemedia.pl, przypuszcza się, że wideo, na którym twórca żartuje z nadużyć seksualnych wobec dzieci to wynik akcji podjętej przez użytkowników znanego serwisu Wykop. W środę (11 października br.), w jednym we wpisów na stronie, pojawił się post zawierający wzór wiadomości do banku oraz zestaw materiałów budzących wątpliwości społeczności internetowej. Były to przede wszystkim nagrania, na których Gimper rapuje. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że tekst piosenki brzmi: „Kocham Cię ziomuś za to co mu robisz. Czy możesz go jeszcze głębiej włożyć? Wkładaj do dupy Miszorowi. Niech mały dowie się co to jest dorosłe życie. Wkładaj go do wora. Wkładaj Miszora”. Dodajmy, że Miszor to pseudonim syna Rocka, jednego z youtuberów.
Zobacz również
Komunikaty, które użytkownicy portalu Wykop polecali przesyłać do Banku Millenium brzmiały: „Tomasz Działowy „Gimper” znany jest w sieci z kontrowersyjnych filmów o treściach patologicznych, pedofilskich a także obrażających religię i śmiech z samobójstw dzieci w szkołach. Czy wasz bank utożsamia się z skandalicznymi i patologicznymi wartościami „Gimpera” prezentowanymi w sieci?”.
To koniec współpracy?
Do redakcji portalu wirtualnemedia.pl spłynęło oświadczenie od Banku Millenium.
– Prowadzimy szerokie działania reklamowe w różnych kanałach, współpracujemy w tym zakresie z różnymi podmiotami zewnętrznymi, w tym z agencjami influencerskimi. Natychmiast po uzyskaniu informacji o oburzających materiałach z przeszłości jednego z influencerów zakończyliśmy współpracę. Rozszerzyliśmy i wzmocniliśmy działania związane z weryfikacją treści oraz podmiotów reklamowych. Nie tolerujemy zachowań, które w jakikolwiek sposób naruszają normy społeczne, zasady etyczne oraz szacunek do drugiego człowieka – podało biuro prasowe Banku Millenium.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Gimper również odniósł się do zaistniałej sytuacji. W związku z tym, opublikował krótkie wyjaśnienie na swoim profilu w serwisie X.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Temat z Rockiem mam już dawno wyjaśniony, przepraszałem go prosto w oczy 10 LAT TEMU i dla niego to jest… — Tomasz „Gimper” Działowy (@t_dzialowy) October 11, 2023Niestety, rzeczy sprzed 10 lat za które już wielokrotnie publicznie przepraszałem przy aktualnych nastrojach panujących wśród marek mogą prowadzić do tego typu decyzji.
PS Lipton zrywa współpracę z Kanałem Sportowym. Jest nowe oświadczenie
Marka znana z produkcji herbaty przekazała w niedzielę informację, że nie będzie już współpracowała z Kanałem Sportowym.
PS2 Tarczyński nie zakończy współpracy z PZPN w trybie natychmiastowym. Umowa obowiązuje do 2024 roku
Po tym, jak na ostatni mecz biało-czerwonych w Mołdawii zaproszono Mirosława Stasiaka, sponsorzy zaczęli wycofywać się ze współpracy z PZPN. Tarczyński chciał rozwiązać umowę w trybie natychmiastowym. Okazało się to jednak niemożliwe.