Jedna z australijskich sieci fast-foodowych Red Rooster postanowiła wykorzystać sztuczną inteligencję w niecodzienny sposób. Razem z agencją whiteGREY promuje rozwiązanie, które pozwala rozpoznać odgłos burczenia w brzuchu. Narzędzie nazwano crave_ware. Technologia jest w stanie odróżnić burczenie od innych dźwięków wydobywających się z ludzkiego brzucha.
Jak działa crave_ware?
Oprogramowanie działa na podstawie splotowej sieci neuronowej, czyli formy sztucznej inteligencji, która potrafi interpretować złożone dane, takie jak fale dźwiękowe. Rozpoznawanie odpowiedniego dźwięku to nie wszystko, co potrafi. System idzie o krok dalej i jest w stanie złożyć zamówienie z Red Rooster oraz dopasować jego rozmiar, w zależności od zidentyfikowanego poziomu głodu.
Zobacz również
Oprogramowanie AI zostało wbudowane w specjalną koszulkę, która na bieżąco słucha żołądka, dzięki wbudowanemu mikrofonowi. Zamówienie z kolei jest składane online i dostarczane bezpośrednio do odpowiedniej lokalizacji.
Restauracja rozważa także wprowadzenie kolejnych udogodnień opartych na tym samym oprogramowaniu. W planach jest wykorzystanie go w aplikacji, co pozwoliłoby na pominięcie kolejki w przypadku rozpoznania silnego burczenia w brzuchu.
PS „Bitwa” o wyspę. Burger King proponuje zmianę nazwy McDonald’s Island na Whopper Island
Burger King kolejny raz zaczepia McDonald’s. Tym razem, brazylijski oddział Burger Kinga proponuje zmianę nazwy McDonald’s Island na Whopper Island.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
PS2 Masz kaca? Masz zniżkę! Burger King powraca z nową akcją marketingową
Sieć Burger King w Brazylii postanowiła wesprzeć świętujących rozmaite okazje i zaproponowała… kupony zniżkowe dla klientów cierpiących na kaca.
Słuchaj podcastu NowyMarketing