Burczy ci w brzuchu? Australijski fast-food stworzył koszulkę, która odczytuje sygnały głodu i sama zamówi jedzenie

Burczy ci w brzuchu? Australijski fast-food stworzył koszulkę, która odczytuje sygnały głodu i sama zamówi jedzenie
Rynek fast-foodów jest zdominowany przez amerykańskie sieciówki. Australijska sieć restauracji Red Rooster postanowiła, że zawalczy z trwającą od lat sytuacją. Postawiono na wykorzystanie sztucznej inteligencji.
O autorze
1 min czytania 2024-03-06

Jedna z australijskich sieci fast-foodowych Red Rooster postanowiła wykorzystać sztuczną inteligencję w niecodzienny sposób. Razem z agencją whiteGREY promuje rozwiązanie, które pozwala rozpoznać odgłos burczenia w brzuchu. Narzędzie nazwano crave_ware. Technologia jest w stanie odróżnić burczenie od innych dźwięków wydobywających się z ludzkiego brzucha.

Jak działa crave_ware?

Oprogramowanie działa na podstawie splotowej sieci neuronowej, czyli formy sztucznej inteligencji, która potrafi interpretować złożone dane, takie jak fale dźwiękowe. Rozpoznawanie odpowiedniego dźwięku to nie wszystko, co potrafi. System idzie o krok dalej i jest w stanie złożyć zamówienie z Red Rooster oraz dopasować jego rozmiar, w zależności od zidentyfikowanego poziomu głodu.

Oprogramowanie AI zostało wbudowane w specjalną koszulkę, która na bieżąco słucha żołądka, dzięki wbudowanemu mikrofonowi. Zamówienie z kolei jest składane online i dostarczane bezpośrednio do odpowiedniej lokalizacji.

Restauracja rozważa także wprowadzenie kolejnych udogodnień opartych na tym samym oprogramowaniu. W planach jest wykorzystanie go w aplikacji, co pozwoliłoby na pominięcie kolejki w przypadku rozpoznania silnego burczenia w brzuchu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS „Bitwa” o wyspę. Burger King proponuje zmianę nazwy McDonald’s Island na Whopper Island

Burger King kolejny raz zaczepia McDonald’s. Tym razem, brazylijski oddział Burger Kinga proponuje zmianę nazwy McDonald’s Island na Whopper Island.

PS2 Masz kaca? Masz zniżkę! Burger King powraca z nową akcją marketingową

Sieć Burger King w Brazylii postanowiła wesprzeć świętujących rozmaite okazje i zaproponowała… kupony zniżkowe dla klientów cierpiących na kaca.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się