Jedna z australijskich sieci fast-foodowych Red Rooster postanowiła wykorzystać sztuczną inteligencję w niecodzienny sposób. Razem z agencją whiteGREY promuje rozwiązanie, które pozwala rozpoznać odgłos burczenia w brzuchu. Narzędzie nazwano crave_ware. Technologia jest w stanie odróżnić burczenie od innych dźwięków wydobywających się z ludzkiego brzucha.
Jak działa crave_ware?
Oprogramowanie działa na podstawie splotowej sieci neuronowej, czyli formy sztucznej inteligencji, która potrafi interpretować złożone dane, takie jak fale dźwiękowe. Rozpoznawanie odpowiedniego dźwięku to nie wszystko, co potrafi. System idzie o krok dalej i jest w stanie złożyć zamówienie z Red Rooster oraz dopasować jego rozmiar, w zależności od zidentyfikowanego poziomu głodu.
Zobacz również
Oprogramowanie AI zostało wbudowane w specjalną koszulkę, która na bieżąco słucha żołądka, dzięki wbudowanemu mikrofonowi. Zamówienie z kolei jest składane online i dostarczane bezpośrednio do odpowiedniej lokalizacji.
Restauracja rozważa także wprowadzenie kolejnych udogodnień opartych na tym samym oprogramowaniu. W planach jest wykorzystanie go w aplikacji, co pozwoliłoby na pominięcie kolejki w przypadku rozpoznania silnego burczenia w brzuchu.
PS „Bitwa” o wyspę. Burger King proponuje zmianę nazwy McDonald’s Island na Whopper Island
Burger King kolejny raz zaczepia McDonald’s. Tym razem, brazylijski oddział Burger Kinga proponuje zmianę nazwy McDonald’s Island na Whopper Island.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS2 Masz kaca? Masz zniżkę! Burger King powraca z nową akcją marketingową
Sieć Burger King w Brazylii postanowiła wesprzeć świętujących rozmaite okazje i zaproponowała… kupony zniżkowe dla klientów cierpiących na kaca.
Słuchaj podcastu NowyMarketing