Burger King, który niedawno zaserwował gościom swoich restauracji Chicken Fries w wyjątkowych opakowaniach, postanowił pójść o krok dalej i zaprezentował wyjątkową, limitowaną edycję pudełek wysadzanych kryształkami Swarovskiego.
Wykonanego z jubilerską precyzją opakowania nie będzie można jednak kupić w restauracjach sieci – są one dostępne tylko w warszawskim butiku Chmielna 20 Lab, za to bez frytek z kurczaka w środku.
Zobacz również
Pudełka pojawiły się w sklepie 18 listopada br. i były tam dostępne przez zaledwie trzy godziny – tak szybko się wyprzedały. Teraz można je jeszcze podziwiać na dedykowanej witrynie sklepowej przy ulicy Chmielnej 20.
Ponownie do sprzedaży wejdą 22 listopada br.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
– Kupowanie produktów ze świata mody czy streetwearu obecnie bazuje na limitowanych edycjach, które są niedostępne w momencie premiery. Obieg często zaczyna się od rynku wtórnego, gdzie trafiają na tzw. „resell”, często kosztując już nieproporcjonalnie więcej. I nawet najprostsze produkty otrzymują swoje limitowane edycje, dzięki którym ich znaczenie i popularność rosną. Wychodząc naprzeciw próżności Instagrama oraz – choć brzmi to mniej chwytliwie – chęci do kolekcjonowania takich przedmiotów – stworzyliśmy pudełko, do którego nie chcesz włożyć frytek – tylko postawić je na półce, w towarzystwie innych wartościowych przedmiotów – mówi Bartłomiej Walczuk, dyrektor kreatywny w 180heartbeats + Jung v Matt, odpowiedzialny za markę Burger King.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Akcję promować będzie sesja zdjęciowa wykonana przy współpracy Burger Kinga oraz CL20, w której pudełko na Chicken Fries otoczone jest przez równie pożądane przedmioty ze świata mody, a także influencerzy, słynący z zamiłowania do wyjątkowych i limitowanych przedmiotów. Ponadto na kanałach social media marki Burger King ruszy konkurs, w którym będzie można wygrać limitowane opakowanie.
Kampanię przygotowała agencja 180heartbeats + Jung v Matt.
PS
Co można zrobić z pustym już opakowaniem po skrzydełkach? KFC przekonuje, że wcale nie wyrzucić ;). Teraz można je wykorzystać jako kapelusz na głowę.
PS2
Internauci zauważyli, że nietypowe buty marki Balenciaga na pierwszy rzut oka przypominają opakowanie do frytek McDonalda. Sieć fast-foodowa szybko podchwyciła tę myśl.