Szeri Szeri i DDOB uzupełnią ofertę agencji o blogerów, instagramerów i najpopularniejszych użytkowników Musical.ly.
LifeTube, Gamellon, Szeri Szeri i DDOB stworzą strategicznie współpracującą grupę ze wspólną ofertą. W ramach regularnych warsztatów wymienią się wewnętrznym know-how, uspójnią standardy obsługi klientów oraz, przede wszystkim, stworzą wspólną ofertę dla marek, agencji i domów mediowych. Nowa oferta obejmie kampanie zarówno z najpopularniejszymi gwiazdami internetu, jak i z mikro-influencerami na wszystkich dostępnych platformach: YouTubie, Instagramie, blogach, Musical.ly, Facebooku i Snapchacie. Firmy poszerzą również zakres obsługi agencyjnej w obszarze strategii, kreacji oraz tworzenia własnych kanałów i branded content.
Zobacz również
Dzięki tej współpracy chcemy przede wszystkim zapewnić reklamodawcom pełniejszą obsługę, a cały influencer marketing zgromadzić w jednym miejscu – od najpopularniejszych gwiazd YouTube, przez blogerki i instagramerki, po mikroinfluencerów, a nawet “muserów” bijących rekordy popularności na platformie Musical.ly. Zamiast koordynowania współpracy z wieloma rozproszonymi podmiotami nasi klienci będą mogli od teraz skorzystać z pełnej oferty wszystkich 4 firm – PAWEŁ STANO, PREZES LIFETUBE
Oprócz najnowszych form dotarcia, takich jak Musical.ly i kampanie instagramowe, oferujemy również klasyczne kampanie blogowe. Wbrew pozorom blogosfera nie umarła i nadal ma się bardzo dobrze. Dlatego chcemy, aby całość działań z influencerami dopełniał know how agencji Szeri, szczególnie przydatny przy kampaniach kierowanych do starszej grupy docelowej – MATEUSZ KROGULEC, WSPÓŁWŁAŚCICIEL SZERI SZERI I DDOB
Partnerstwo ma również pomóc zrzeszonym we wszystkich sieciach twórcom w zdobywaniu popularności na różnych platformach i w cross-promocji z innymi influencerami. LifeTube i Gamellon zrzeszają łącznie ponad 570 youtuberów, DDOB to społeczność 35 tysięcy influencerów. Dzięki temu połączeniu firmy chcą zarówno wspierać wschodzące gwiazdy internetu, jak i pomagać już popularnym influencerom w wykorzystaniu wszystkich możliwych kanałów social media.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Strategiczne partnerstwo z największymi MCN-ami w Polsce to wielki krok naprzód w rozwoju naszej platformy. Widzimy olbrzymi potencjał wzrostu społeczności DDOB dzięki współpracy z twórcami zrzeszonymi w sieciach LifeTube i Gamelleon. Wierzymy, że jesteśmy wstanie dostarczyć naszym partnerom setki utalentowanych twórców, którzy dzięki wspólnemu wsparciu, szybko staną się gwiazdami YouTube’a. Partnerstwo otwiera również zupełnie nowe możliwości w dziedzinie influencer marketingu. Pierwszy raz w tej branży klienci będą mogli realizować kompleksowe kampanie z różnymi influencerami bez konieczności korzystania z dodatkowych podwykonawców – BARTŁOMIEJ SIBIGA, PREZES DDOB
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Dzięki współpracy 4 podmiotów klienci otrzymają dostęp do dużo szerszego portfolio internetowych twórców i pełną obsługę z zakresu influencer marketingu. Sieci partnerskie LifeTube i Gamellon zrzeszają łącznie ponad 570 gwiazd YouTube o łącznej liczbie 103 mln subskrypcji i generują ponad 800 mln wyświetleń miesięcznie. DDOB to społeczność 35 tysięcy zarejestrowanych influencerów, a sama platforma ddob.com dociera do 8 mln odbiorców.