Smaczki, szarpaki, piłki… Opieka na ukochanym czworonogiem to nie tylko przyjemność, ale także odpowiedzialność (i to nierzadko finansowa!). Jednak tym, co najbardziej pożądane przez czworonogi, jest poświęcany im czas i zainteresowanie. Właśnie o tym w wiralowym klipie w social mediach przypomina Zach Woods.
Zobacz również
W social mediach Woodsa pojawiły się filmiki prezentujące czas spędzony z psami m.in. w kawiarni, sklepie z zabawkami dla zwierząt i na świeżym powietrzu. Cel jest jeden: pokazać internautom, że opieka nad zwierzęciem to prawdziwy powód do radości, a na ukochanych opiekunów w schroniskowych kojcach czekają jeszcze dziesiątki psów.
Już wcześniej Zach Woods zwracał uwagę followersów na kwestie związane z potrzebami psów, a wszystko to w ramach współpracy z organizacją Much Love Animal Rescue.
„Bags for life”: Tesco wykorzystuje torby zakupowe, by mówić o emocjach
W ten sposób Woods dołączył do grona ambasadorów kampanii „Can I _____ with Apple Pay?”, promującej łatwe dokonywanie płatności z użyciem Apple Pay. W ramach akcji marka nawiązała współpracę z kilkorgiem tiktokerów, w tym m.in. Grandmą Droniak, Nimbusem i Drewem Dirksenem, którzy również stworzyli krótkie klipy publikowane następnie w mediach społecznościowych. Efektem działań jest nie tylko promocja łatwych płatności Apple Pay, ale także zapewnienie kilkunastu szukającym domów psom stałego dachu nad głową.
Zdjęcie główne: Instagram