Marka konsekwentnie realizuje swoją strategię produktową i marketingową i wspiera aktywnych ludzi, którzy podejmując wyzwania nie boją się „ubrudzić rąk”.
Antybakteryjny żel do rąk marki Carex zamknięty w małej, poręcznej butelce, zastępuje wodę i mydło w nawet najbardziej ekstremalnych sytuacjach. Produkt ten jest efektem bacznej obserwacji dynamicznie zmieniającego się stylu życia coraz bardziej zabieganych konsumentów. Marka nie tylko istnieje w świecie swojej grupy docelowej z dostosowanym do ich stylu życia produktem, ale przede wszystkim rozumie kim są jej odbiorcy, jak chcą żyć i mobilizuje ich do działania.
Zobacz również
Wsparcie przez Carex wyprawy Anny Skury (autorki bloga What Anna Wears) na Kilimandżaro jest przykładem działań obrazujących spójność i konsekwencję w realizacji obranej strategii marketingowej marki. W kampanii #wszystkomożesz Carex namawia do życia pełnią życiabez unikania sytuacji, w których konieczne jest ubrudzenie rąk.
W każdych warunkach można je przecież odświeżyć za pomocą antybakteryjnego żelu, który dzięki niewielkim rozmiarom z łatwością mieści się w bagażu, gdzie nie ma miejsca na zbędne przedmioty.
Ania Skura to kobieta, która ma niesamowitą pasję i energię do działania – mówi Anna Pajestka, Brand Manager marki Carex. Biega w maratonach, uprawia sport, podróżuje. Rano bierze udział w fitnessowych warsztatach, wieczorem możemy ją spotkać na pokazie mody, a następnego dnia jest już na dzikiej plaży, gdzieś na końcu świata. Jej pasja i zaangażowanie idealnie odzwierciedlają przekaz #wszystkomożesz, czyli odważnego sięgania po własne marzenia, bez względu na ograniczenia. Wspierając wyprawę Anny na sam szczyt Kilimandżaro pragnęliśmy jeszcze mocniej podkreślić, że Carex jest partnerem pozytywnych, aktywnych i realizujących własne pasje ludzi.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Postępy w zdobywaniu szczytu dokumentowane były na blogu oraz w kanałach social media What Anna Wears.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Należę do osób, które nie potrafią usiedzieć w jednym miejscu – mówi Anna Skura – Nawet, kiedy nie podróżuję, jestem cały czas w ruchu. Cenię sobie niezależność i możliwość realizowania nawet najbardziej ekstremalnych planów i marzeń. Współpraca z Carex była więc dla mnie czymś zupełnie naturalnym, ponieważ jako osoba aktywna nie wyobrażam sobie zwykłego dnia, a co dopiero dalekiej wyprawy, bez produktów takich jak żele antybakteryjne. Carex towarzyszył nam już podczas wcześniejszej wyprawy busami po Afryce, gdzie dostęp do wody był również ograniczony.
W portoflio Carex występują również antybakteryjne mydła i żele do rąk dla dzieci. W pierwszej odsłonie kampanii #wszystkomożesz marka inspirowała rodziców do beztroskiej zabawy z najmłodszymi, nawet jeśli wymagałaby ona wspólnego pobrudzenia rąk. Poprzez konsekwentnie realizowaną strategię Carex udowadnia, że bacznie słucha swoich konsumentów, lecz także towarzyszy im w codziennym życiu.