Pod koniec marca uwagę konsumentów przyciągną eleganckie, czarne puszki i butelki Carlsberg NOX (Nox – po grecku noc). To unikalne wśród lagerów piwo wyróżnia wspaniały bukiet zapachowy, uzyskany dzięki chmieleniu na zimno oraz zastosowaniu chmielu POLARIS – młodej odmiany, wprowadzonej na rynek w 2012 roku. Dzięki chmieleniu na zimno goryczka jest ograniczona, zaś wyczuwalny jest aromat mięty pieprzowej i cytrusów. Sprawia to, że piwo pije się niezwykle lekko i przyjemnie.
Carlsberg NOX jest idealną propozycją dla osób, które doskonały produkt cenią na równi z wyjątkowym designem. To co nadaje mu unikalny charakter to czarne, stylowe opakowanie, z wyrazistą i nowoczesną grafiką oraz elementami świecącymi w świetle UV.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [11.10-17.10.24]: kto odpowiada za nieetyczne działania influencerów, Allegro rezygnuje ze sprzedaży alkoholi, Pet Crocs, czyli obuwie dla psów
-
#PolecajkiNM cz. 27: bar The 007, Meaningful Brands™ 2024 Global report, eksperyment Zimbardo w erze AI, design cyfrowy dla zdrowia psychicznego
W sercu Carlsberg NOX płynie innowacyjny lager, bo piwa jasne pełne to nadal większa część rynku. Nowa odmiana chmielu Polaris oraz chmielenie na zimno nadają mu bogaty, wyrafinowany smak co w połączeniu z niespotykanym dotychczas w Polsce opakowaniem sprawia, że Carlsberg NOX jest dużą zmianą jakościową na rynku lagerów – mówi Krzysztof Łojek, Brand Manager odpowiedzialny za markę Carlsberg.
Wprowadzenie Carlsberg NOX będzie wspierane kampanią w głównych stacjach TV. Produkt będzie dostępny w butelce 0,4l i puszce 0,5l w cenie 3,99 zł oraz w czteropaku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing