Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Caroline Derpienski żąda od Nosowskiej i Danone przeprosin oraz wpłaty 50 mln złotych na cele charytatywne

Caroline Derpienski żąda od Nosowskiej i Danone przeprosin oraz wpłaty 50 mln złotych na cele charytatywne
Na kanale social media Katarzyny Nosowskiej pojawiła się nowa reklama napoju roślinnego Alpro. Piosenkarka postanowiła naśladować Caroline Derpinski. To nie spodobało się celebrytce i zażądała przeprosin oraz wpłaty 50 mln złotych na cele charytatywne.
O autorze
1 min czytania 2023-07-13

[Aktualizacja 13.07.2023, godz. 12:00]

W środę 12 lipca br. Caroline Derpienski poinformowała, że przekazała sprawę w ręce swojego pełnomocnika. 

– Naszym zdaniem reklama Danone, trafiająca także do osób nieletnich, daleko wykracza poza sferę dozwolonej satyry i konwencji żartu; narusza moje dobra osobiste, stanowi przejaw hejtu, mowy nienawiści i gaslightingu. Treść i forma reklamy w naszej ocenie wypełnia nadto przesłanki nieuczciwej konkurencji, jest sprzeczna z zasadami współżycia społecznego i i dobrymi obyczajami, a także ze zwyczajnym poczuciem przyzwoitości – napisano w oświadczeniu.

Celebrytka dodała, że zostały podjęte kroki prawne, zgodnie z którymi Derpienski żąda od firmy Danone oraz Katarzyny Nosowskiej przeprosin i wpłaty 50 mln złotych na wybrany cel charytatywny. 

Publikacja 08.07.2023

Marka Alpro od dawna angażuje celebrytów i influencerów do promowania swoich produktów. Jakiś czas temu pisaliśmy o tym, że Alpro zaprosiło do współpracy Borysa Szyca, który w reklamie próbowałi dość nieporadnie zrobić roślinne smoothie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Tym razem Alpro reklamuje Katarzyna Nosowska, która na swoim Instagramie zebrała aż pół miliona obserwujących. Piosenkarką stworzyła wideo, w którym widzimy produkty marki, a ona sama jest ubrana w jaskrawą sukienkę i bogatą biżuterię, a na twarzy ma karykaturalny makijaż. Nosowska odpowiada na pytania swoich fanów z amerykańskim akcentem i opowiada im o swojej stylizacji. Następnie wyjaśnia, dlaczego po 3-miesięcznym pobycie w Stanach Zjednoczonych postanowiła wrócić do Polski.

– Smauczneugoł! Część pierwsza unikatowego wywiadu z Kate Nosauski, która zaraz po wywiadzie wykonała absolutną sztos figurę i wypiła kolejno kawę z owsianym, potem kawę z kokosowym, a potem kawę z migdałowym – czytamy pod filmem z reklamą marki. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Nosowska (@nosowska.official)

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Okazuje się, że cała kreacja Nosowskiej jest nawiązaniem do postaci Caroline Derpinski – polskiej celebrytki, która pojawiła się jakiś czas temu na imprezowych ściankach. Caroline od początku przedstawiała się jako Polka robiąca karierę w Stanach Zjednoczonych, ale szybko się okazało, że jej historia jest w dużej części zmyślona. Mimo to celebrytka pojawiła się na językach wielu ludzi i szybko stała się bohaterką memów.

Oczywiście i tym razem Caroline postanowiła wykorzystać zamieszanie wokół swojej osoby i postanowiła skomentować tę parodię na swoim instagramowym koncie:

Czy marka doceni taką formę promocji?

PS „Dobry głos dla firm” – kolejne opinie o firmach wyśpiewane przez Katarzynę Nosowską

ING Bank Śląski w ramach akcji „Dobry Głos dla Firm” udostępnił w sieci kolejne nagrania opinii klientów o małych firmach zaaranżowane i wyśpiewane przez Katarzynę Nosowską.