zdjęcie: depositphotos.com
Otwarcie pierwszego w Polsce marketu Carrefour Bio jest elementem realizacji globalnej strategii firmy zatytułowanej Act for Food, w ramach której francuski koncern postawił sobie za cel bycie liderem sprzedaży ekologicznej żywności w krajach, w których jest obecny.
Zobacz również
We Francji, czyli macierzystym rynku firmy, działa już 21 sklepów Carrefour Bio. Sprzedawane tam produkty bio pochodzą wyłącznie z ekologicznych upraw.
Pierwszy w Polsce Carrefour Bio ma się pojawić na przełomie marca i kwietnia br. w Warszawie, na Powiślu.
PS
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Carrefour nawiązał współpracę z firmą Terracycle, w ramach której planuje wdrożyć koncepcję Loop, polegającą na oferowaniu swoim klientom produktów w opakowaniach zwrotnych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Carrefour rozważa wprowadzenie w swoich marketach tzw. „Cichą godzinę”, czyli określoną porę, podczas której ograniczone zostaną agresywne bodźce sensoryczne, tak aby osoby z autyzmem mogły czuć się bezpieczniej w sklepie.
PS3
Bio Family w Poznaniu to bezobsługowy i całodobowy supermarket. Wdrożenie usługi Open 24/7 umożliwia klientom robienie codziennych zakupów przez 365 dni w roku – w nocy, każde święto i wszystkie niedziele wolne od handlu. Niedawno sieć supermarketów Bio Family otworzyła drugi sklep samoobsługowy, który będzie działać w ramach usługi Open 24/7. Placówka mieścić się będzie w Konstancinie-Jeziornie.