W 2022 roku Carrefour Polska po raz pierwszy przedstawił klientom swoją wyjątkową maskotkę. Samojezdny robot Kerfuś w kilka chwil stał się prawdziwą gwiazdą internetu i zgromadził wokół siebie całą rzeszę fanów, głównie z młodszego pokolenia. Sława sprawiła, że Kerfuś w 2023 roku ruszył w tournée po Polsce, a na święta przygotował wyjątkowe prezenty wraz z firmą Google Play. Przez najbliższy miesiąc mieszkańcy Wrocławia, Szczecina, Łodzi, Lublina, Białegostoku i Gdańska będą mogli wygrać wyjątkowe nagrody, przygotowane przez giganta z Doliny Krzemowej.
Współpraca z Google Play sprawiła, że pojawił się nowy Kerfuś — nazwany przez internautów Junior. Wygląda jak rasowy gamer, który mówi do klientów językiem młodych, rozumiejących co znaczy stwierdzenie „Będę grał w grę!”. Robot zachęca tym samym do zakupu kart przedpłaconych do sklepu Google Play.
Zobacz również
Od 4 do 9 grudnia klienci sklepów Carrefour we Wrocławiu (Borek), Lublinie (Witosa) i Szczecinie (Gryf) grają o wyjątkowe nagrody. W kolejnym tygodniu akcja przeniesie się do sklepów w Łodzi (Przybyszewskiego), Białymstoku (Zielone Wzgórze) i Gdańsku (Morena). Aby wziąć udział w konkursie, należy szukać specjalnych plakatów w sklepach. Zasady akcji są bardzo proste, należy udać się do jednego ze wskazanych sklepów sieci Carrefour, udokumentować wykonanie zadania, a następnie dodać filmik na TikToka z hasztagiem #KerfuśGooglePlay. Do wygrania są karty podarunkowe do sklepu Google Play, gadżety Google, a także laptopy i smartwatche.
– Cieszymy się, że uwielbiany przez naszych klientów Kerfuś, może teraz współpracować z renomowaną i znaną na całym świecie firmą, jaką jest Google Play. Jesteśmy dumni, że taki gigant cyfrowego świata zdaje sobie sprawę z siły Kerfusia, jako elementu popkultury młodszych generacji, który łączy tradycyjny sklep z wirtualnym światem gamerów. To dla nas także ogromna przyjemność, w okresie przedświątecznym oferować klientom unikalną szansę na zdobycie nagród od takiego giganta technologicznego – mówi Sylwester Mroczek, Menedżer Działu Rozwoju Formatów i Konceptów Handlowych w Carrefour Polska. – W Carrefour spełniamy potrzeby współczesnych konsumentów i oferujemy im innowacyjne rozwiązania. To dla nas sposób na podziękowanie naszym klientom za ich zaufanie i lojalność. Mamy nadzieję, że Kerfuś, wraz z Google Play, sprawią, że te święta będą jeszcze bardziej magiczne! – dodaje Sylwester Mroczek.
Zdjęcie główne: materiały prasowe Carrefour
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing