Carrefour otworzył hotele dla pszczół na dachu swojego wrocławskiego marketu

Carrefour otworzył hotele dla pszczół na dachu swojego wrocławskiego marketu
Wraz z początkiem sierpnia br. Carrefour otworzył na dachu swojego wrocławskiego supermarketu hotele dla pszczół – mają one na celu ochronę owych owadów żyjących w środowisku miejskim.
O autorze
1 min czytania 2019-08-05

Akcja „Pszczele Hotele” realizowana jest przez sieć Carrefour oraz firmę „Pszczelarz Kozacki”. Jej celem jest ochrona pszczół żyjących w środowisku miejskim oraz wzmocnienie świadomości społecznej dotyczącej ochrony bioróżnorodności i miejskiego pszczelarstwa. Patronem inicjatywy jest Centrum UNEP/GRID Warszawa.

W ramach akcji na dachach supermarketów Carrefour pojawiły się specjalne hotele dla tych owadów. Wraz z początkiem sierpnia inicjatywę poszerzoną o kolejną lokalizację – miasto Wrocław. Dzięki temu łącznie działa już 30 „Pszczelich Hoteli” dla owadów żyjących w miastach. 

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Takiej influencerki jeszcze nie było – pszczoła o imieniu B. za pomocą konta na Instagramie zwraca uwagę na problem wymierania pszczelich rodzin.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W kwietniu br. Pornhub wprowadził nową kategorię filmów poświęconą pszczołom – BeeSexual, w której za każde wyświetlenie filmu, platforma przekazywała pieniądze na organizacje ratujące te owady.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS3

Holenderskie miasto Utrecht stworzyło ciekawą inicjatywę w trosce o naszą planetę – na dachach ponad 300 przystanków umieszczono mini ogrody, składające się z roślin uwielbianych przez pszczoły.

PS4

Wiele szwedzkich restauracji sieci McDonald’s stworzyło na swoich dachach ule, by ratować populację pszczół. Agencja Nord DDB postanowiła dołączyć się do akcji, tworząc ul, który wygląda jak miniaturowa wersja lokalu marki.