Firma myWorld, operator programu lojalnościowego dla kibiców, jest oficjalnym sponsorem i partnerem Legii Warszawa od 2016 roku.
– Grupa myWorld to globalna firma, która rozumie i docenia rolę sponsoringu sportowego jako skutecznej formy marketingu i budowania marki. Bardzo się cieszę, że przedłużyliśmy naszą umowę o następne dwa lata i jestem pewien, że nasza długoterminowa współpraca przełoży się na kolejne wspólne sukcesy, biznesowe i sportowe – powiedział Dariusz Mioduski, prezes i właściciel Legii Warszawa.
Zobacz również
Przystąpienie do programu Cashback Legii Warszawa, które jest bezpłatne (z usług oferowanych przez sponsora można korzystać mając Kartę Kibica Legii), pozwala na uzyskanie cashbacku, czyli częściowego zwrotu za zakupy w wybranych sklepach na terenie całej Polski i w 47 krajach. To ponad 130 000 Partnerów Handlowych na całym świecie i kluczowe kategorie zakupowe W Polsce program Cashback World dostępny jest w ponad 20 000 placówek handlowych i obejmuje współpracę z prawie 5 000 partnerów handlowych. Są to m.in. Allegro, Biedronka, Żabka, KFC, booking.com, Tesco, Empik, Carrefour, Orlen, BP, Shell, Circle K, Zalando, OBI, Leroy Merlin, Vistula, Euro RTV AGD.
– Bardzo się cieszę, że podpisaliśmy kolejną umowę na lepszych dla klubu warunkach. Jest ona naturalną konsekwencją naszej dobrej ponad 3,5-letniej współpracy. Muszę przyznać, że ten czas był dla nas doskonałą lekcją jak wykorzystywać sponsoring sportowy, jak również dawką wielu emocji, jakimi był m.in. udział Legii w rozgrywkach UEFA Champions League.
Korzystanie z programu Cashback Legii Warszawa umożliwi uzyskiwanie dodatkowych benefitów za zakupy na naszym marketplace myworld.com. Wierzę, że najbliższe dwa lata to czas sukcesów zarówno myworld.com, jak też sportowych Legii Warszawa – mówi Ziemowit Deptuła, prezes zarządu myWorld Poland sp. z o.o.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Logotyp marki Cashback World nadal będzie znajdował się na rękawie koszulki meczowej Legii Warszawa oraz ekspozycjach sponsorskich. Nowa umowa zakłada wiele wspólnych inicjatyw, których przykładem był organizowany wspólnie mecz otwarcia sezonu 2019/2020.
Słuchaj podcastu NowyMarketing