Kampania Castrol MAGNATEC STOP-START ma na celu zwrócenie uwagi na negatywny wpływ przerywanej jazdy na silniki samochodów. Prowadzona jest w Polsce, Wielkiej Brytanii, Niemczech i Hiszpanii.
Seria materiałów video przedstawia w sposób przejaskrawiony i humorystyczny codzienne problemy związane z jazdą w korkach. Materiały video będą promowane w mediach społecznościowych (m.in. za pomocą konkursów) oraz w oparciu o płatne media cyfrowe (w tym reklamy YouTube, pre-roll) we wszystkich krajach biorących udział w kampanii.
Zobacz również
W Warszawie, Londynie, Berlinie, Madrycie przykuwać uwagę będą taksówki obrandowane reklamami i ekranami cyfrowymi. W Londynie dodatkowo ekrany cyfrowe będą automatycznie dostosowywać się do danej lokalizacji i wyświetlać spersonalizowane informacje w miejscach o dużym natężeniu ruchu.
Sacha Davis, Castrol Brand&Communications Manager Europe „Kampania marketingowa Castrol MAGNATEC STOP-START wpłynie na wzrost świadomości problemu jazdy w warunkach częstego zatrzymywania się i ruszania, dotychczas często niedostrzeganego przez właścicieli pojazdów. Z pewnością wzmocni również rozpoznawalność oleju silnikowego Castrol MAGNATEC STOP-START, dedykowanego ochronie silnika podczas pracy w takich warunkach.
Przeciętny kierowca zatrzymuje się i rusza aż 18000 razy każdego rokua każdy przejazd na biegu jałowym czy zatrzymanie na skrzyżowaniu powoduje mikroskopijne zużycie silnika. Inżynierowie firmy Castrol spędzili tysiące godzin w laboratorium by, w odpowiedzi na realny problem dotykający kierowców na całym świecie, stworzyć formułę Castrol MAGNATEC STOP-START. Jest to część naszych nieustających działań w celu tworzenia innowacyjnych rozwiązań dla trudnych problemów.”
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing