TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Castrol rozpoczyna ogólnoeuropejską kampanię, nagłaśniającą problem uszkodzeń silnika, wynikających z jazdy w warunkach ciągłego zatrzymywania się i ruszania

Castrol, jeden z wiodących na świecie producentów środków smarnych, ogłosił dziś wdrożenie zintegrowanej kampanii marketingowej obejmującej: serię materiałów video, reklamę zewnętrzną, cyfrową, social media i PR, stanowiącej wsparcie dla wprowadzenia oleju Castrol MAGNATEC STOP-START.
O autorze
1 min czytania 2016-10-27

Kampania Castrol MAGNATEC STOP-START ma na celu zwrócenie uwagi na negatywny wpływ przerywanej jazdy na silniki samochodów. Prowadzona jest w Polsce, Wielkiej Brytanii, Niemczech i Hiszpanii. 

Seria materiałów video przedstawia w sposób przejaskrawiony i humorystyczny codzienne problemy związane z jazdą w korkach. Materiały video będą promowane w mediach społecznościowych (m.in. za pomocą konkursów) oraz w oparciu o płatne media cyfrowe (w tym reklamy YouTube, pre-roll) we wszystkich krajach biorących udział w kampanii. 

W Warszawie, Londynie, Berlinie, Madrycie przykuwać uwagę będą taksówki obrandowane reklamami i ekranami cyfrowymi. W Londynie dodatkowo ekrany cyfrowe będą automatycznie dostosowywać się do danej lokalizacji i wyświetlać spersonalizowane informacje w miejscach o dużym natężeniu ruchu.  

Sacha Davis, Castrol Brand&Communications Manager Europe „Kampania marketingowa Castrol MAGNATEC STOP-START wpłynie na wzrost świadomości problemu jazdy w warunkach częstego zatrzymywania się i ruszania, dotychczas często niedostrzeganego przez właścicieli pojazdów. Z pewnością wzmocni również rozpoznawalność oleju silnikowego Castrol MAGNATEC STOP-START, dedykowanego ochronie silnika podczas pracy w takich warunkach.  

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Przeciętny kierowca zatrzymuje się i rusza aż 18000 razy każdego rokua każdy przejazd na biegu jałowym czy zatrzymanie na skrzyżowaniu powoduje mikroskopijne zużycie silnika. Inżynierowie firmy Castrol spędzili tysiące godzin w laboratorium by, w odpowiedzi na realny problem dotykający kierowców na całym świecie, stworzyć formułę Castrol MAGNATEC STOP-START. Jest to część naszych nieustających działań w celu tworzenia innowacyjnych rozwiązań dla trudnych problemów.” 

Słuchaj podcastu NowyMarketing