Na podstawie umowy podpisanej z początkiem lipca 2018, Grupa CCC – jeden z największych producentów i sprzedawców obuwia w Europie – za kwotę 13 mln zł objął 51% udziałów w spółce DeeZee, zajmującej się internetową sprzedażą damskiego obuwia. Jednocześnie strony ustaliły warunki dalszego stopniowego zwiększania udziałów CCC, potencjalnie aż do 100% w ciągu najbliższych 5 lat.
Dzięki współpracy w ramach Grupy CCC wraz z premierą kolekcji wiosna/lato 2019 oferta marki DeeZee pojawi się w sieci sklepów stacjonarnych CCC. Koncept „fashion corner” DeeZee ma przyciągnąć młode klientki do sklepów CCC, jednocześnie zwiększając zasięg marki, co pozytywnie wpłynie także na ruch w sklepie internetowym DeeZee.pl.
Zobacz również
DeeZee pozostaje marką „fast fashion”, zwiększając zasięg Grupy CCC w segmencie młodych klientek zarówno w kanałach offline jak i online. W ofercie sklepu internetowego DeeZee.pl pojawiła się jedna z modowych marek CCC – Jenny Fairy. Trwają prace nad dalszym rozwojem oferty produktowej oraz poszerzaniem asortymentu marki DeeZee. Strony pracują także nad wypracowaniem kolejnych pozytywnych efektów synergii i uzupełnieniem kompetencji. Celem jest uzyskanie statusu lidera w sprzedaży obuwia z segmentu fast fashion dla młodych klientek.
DeeZee działa na polskim internetowym rynku obuwniczym od 2005 roku i jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych niezależnych sklepów internetowych w tym segmencie. W roku 2017 osiągnęła przychody na poziomie 35 mln zł. Na dużą i ciągle rosnącą popularność serwisu wpływa stała obecność marki w social media (ponad 1,3 mln fanów Facebook, Instagram), utrzymywanie rozległej sieci kontaktów w branży modowej, która przekłada się na obecność w prasie, oraz aktywna polityka marketingowa.
W skład Grupy CCC wchodzą obecnie, oprócz sieci sklepów omnichannel CCC, Grupa Eobuwie i szwajcarska Grupa Vogele. Łączna powierzchnia sieci sprzedaży Grupy CCC wynosi obecnie ponad 680 tys. m2 i liczy 1181 sklepów, w tym ponad połowę za granicą. Sprzedaż za 2017 rok osiągnęła poziom ponad 4,1 mld zł. Grupa CCC obecna jest łącznie w 23 krajach (18 offline i 15 online).
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing