CCC i marka Sprandi z dwiema nagrodami na Effie Awards 2022

Grupa CCC została wyróżniona dwiema statuetkami w konkursie Effie Awards Poland, nagradzającym najbardziej efektywne kampanie i rozwiązania biznesowe. Nagrodę przyznano za kampanie marki Sprandi: złotą w kategorii Young Audience oraz srebrną w kategorii Retail.
O autorze
0 min czytania 2022-11-10

Jury Effie Awards doceniło ubiegłoroczne kampanie marki Sprandi, w których postawiono na wyróżniającą się estetykę lat 90. Ubiegłoroczna kampania zbudowała wizerunek Sprandi, jako streatwearowej i nowoczesnej, przekładając się również na znaczny wzrost jej rozpoznawalności.

Effie Awards to nie tylko największy konkurs marketingowy na świecie, w którym nagradzane są najskuteczniejsze działania, kampanie i rozwiązania marketingowe. To również doskonała okazja do wzmocnienia strategicznych kompetencji, spojrzenia z innej, świeżej perspektywy. Jest również szansą na wzajemne inspirowanie się oraz przeglądem najbardziej efektywnych i wyróżniających się kampanii marketingowych na świecie.

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Artykuł powstał we współpracy z CCC.

Słuchaj podcastu NowyMarketing