CCC w nowej kampanii zachęca do zrobienia „Kroku w dobrą stronę”

Nowa kampania CCC zachęca do zrobienia kroku w dobrą stronę, dbania o planetę i bycia ecofriendly. Tak jak robi to CCC w promowanej kolekcji GO FOR NATURE (buty zrobione z materiałów z recyklingu, przyjazne środowisku).
O autorze
1 min czytania 2021-05-24

Dom mediowy MullenLowe MediaHub we współpracy z Good Looking Studio przygotował dla klienta ekologiczny mural, pokryty farbami fotokatalitycznymi (chłoną dwutlenek węgla). Jego autorką jest artystka wizualna Beata Śliwińską BARRAKUZ. Motyw stworzony przez artystkę będzie wykorzystany także na plakatach i w kampanii online marki CCC.

Na muralu zamontowano LEDY, które uruchamiają się po wrzuceniu pustych, plastikowych butelek do recyklomatu – urządzeniu ustawionemu tuż obok muralu. Tu znajduje się QR kod uruchamiający Agumented Reality. Artystyczna instalacja, zachęcająca do proekologicznych nawyków, znajduje się przy ulicy Brackiej 25 w Warszawie – to jedna ze ścian na Domu Towarowym Braci Jabłkowskich.

Warto dodać, że to kolejna nieszablonowa akcja stworzona dla CCC – MullenLowe MediaHub często sięga po nowe, zaskakujące formaty offline. Przykładem takich działań jest wykorzystywanie artystycznych plakatów, które zostały użyte na szeroką komercyjną skalę po raz pierwszy w kampanii marki CCC podczas pierwszego lockdown’u. Działania te zostały następnie poszerzone o aktywacje online, głównie poprzez współpracę z influencerami i TikTokowe challenge.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj