Dom mediowy MullenLowe MediaHub we współpracy z Good Looking Studio przygotował dla klienta ekologiczny mural, pokryty farbami fotokatalitycznymi (chłoną dwutlenek węgla). Jego autorką jest artystka wizualna Beata Śliwińską BARRAKUZ. Motyw stworzony przez artystkę będzie wykorzystany także na plakatach i w kampanii online marki CCC.
Na muralu zamontowano LEDY, które uruchamiają się po wrzuceniu pustych, plastikowych butelek do recyklomatu – urządzeniu ustawionemu tuż obok muralu. Tu znajduje się QR kod uruchamiający Agumented Reality. Artystyczna instalacja, zachęcająca do proekologicznych nawyków, znajduje się przy ulicy Brackiej 25 w Warszawie – to jedna ze ścian na Domu Towarowym Braci Jabłkowskich.
Zobacz również
Warto dodać, że to kolejna nieszablonowa akcja stworzona dla CCC – MullenLowe MediaHub często sięga po nowe, zaskakujące formaty offline. Przykładem takich działań jest wykorzystywanie artystycznych plakatów, które zostały użyte na szeroką komercyjną skalę po raz pierwszy w kampanii marki CCC podczas pierwszego lockdown’u. Działania te zostały następnie poszerzone o aktywacje online, głównie poprzez współpracę z influencerami i TikTokowe challenge.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach