Ceneo.pl wybiera agencję GONG

Agencja kreatywna GONG będzie odpowiadać za działania 360 w związku z planowaną jesienną kampanią marketera.
O autorze
0 min czytania 2014-09-18

Jest to efekt wygranego, zamkniętego przetargu ogłoszonego na początku sierpnia 2014 roku, do którego zaproszonych było 6 agencji. Po pierwszym etapie zdecydowaliśmy się na wybór dwóch agencji, których zadaniem było doszczegółowienie warstwy kreatywnej oferty. W rezultacie, Agencja GONG przedstawiła najlepiej dopasowany przekaz  do naszych obecnych potrzeb – mówi Jakub Walczak, Kierownik Działu Marketingu Ceneo.pl. Kampania rozpocznie się w drugiej połowie października 2014 i obejmie swoim zasięgiem ogólnopolskie kanały TV, radio, outdoor i internet. To kolejna odsłona współpracy pomiędzy agencją GONG a Ceneo.pl. Wcześniej agencja realizowała z sukcesem kampanie Łowcy Promocji oraz Ceneo Mobilne.

Za zakup mediów ATL w ramach najnowszej kampanii odpowiada dom mediowyEquinox Polska. Zakupem mediów online zajmuje się dział marketingu Ceneo.pl.