Czarek Kulesza będzie współtworzył omnichannelowe strategie komunikacji w mediach dla klientów OMD. W swojej pracy szczególny nacisk położy na rozwój oferty narzędzi strategicznych agencji w obszarze pozyskiwania wiedzy o konsumentach i skuteczności dotarcia mediów. Dzięki bogatemu doświadczeniu zawodowemu będzie brał udział w projektach przetargowych oraz wspierał rozwój kompetencji marketingowych zespołów klienckich Grupy OMD.
Czarek Kulesza z branżą mediową związany jest od 2007 roku. Swoje doświadczenie zdobywał m.in. w agencjach: OMD Media Direction, Arena Media, Zenith oraz Value Media, realizując projekty między innymi dla: Intel, Ubisoft, Inea, Suzuki, Mini, Peugeot, Topex, Electrolux, Credit Agricole, AXA, Velvet, Essity, COTY, L’Oreal, LVMH, Adamed, E. Wedel i Lactalis.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Poza zadaniami związanymi ze wsparciem strategicznym zespołów klienckich i new business development, zajmował się także gaming marketingiem oraz wdrażaniem innowacji.