Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Chamlet 2013 – nominowani i laureaci

Festiwal Chamlet 2013 już prawie za nami - na gali finałowej poznaliśmy nominowanych oraz wielkich zwycięzców tegorocznej edycji. Do 4 grudnia internauci mogą na łamach gazeta.pl głosować na Super Chamleta, czyli najgorszą reklamę festiwalu.
O autorze
2 min czytania 2013-11-29

REKLAMA TELEWIZYJNA

Nominowani:

  • Optima – za reklamę „Pożyczki Optima S.A.
  • Bank Pocztowy – za reklamę „Poczta”
  • VAN PUR –za reklamę „Łomżing”
  • Telewizja Niezależna – za reklamę „Kup akcje TV Republika!”
  • AKSAM – za reklamę „Piotr Żyła, Reklama paluszków”
  • McDonald’s Polska – za reklamę „Klasyczny duet”
  • Unilever Polska – za reklamę „Domestos ATTAX”
  • AFLOFARM Farmacja Polska – za reklamę „Vita-miner”
  • AFLOFARM Farmacja Polska – za reklamę „PerspiBlock”
  • Społeczna Akademio Nauk – za reklamę „Pudzian reklama SAN.edu.pl”

Zwycięzcy:

  • Społeczna Akademio Nauk – za reklamę „Pudzian reklama SAN.edu.pl”

REKLAMA DRUKOWANA

Nominowani:

  • Spaghetteria AVANTI – za reklamę „AVANTI Spaghetteria … ona już wybrała!”
  • Parafia Św. Rocha w Poznaniu – za reklamę „Codzienna Adoracja Najświętszego Sakramentu – zresetuj swoje sumienie”
  • Centrum Kosmetyczno – Dermatologiczne DER-MED – za reklamę „… i nic Ci nie odrośnie!”
  • Premium Distribution – za reklamę „„Devil otworzy każdą Ci puszkę”
  • UL.RUSAŁKA – za reklamę „Nie daj się gruchać, kupuj u swoich”
  • Tirol Werbung – za reklamę „Polska odkrywa – region narciarski nr 1 na świecie”
  • L’ORÉAL PARIS – za reklamę „Jest coś na czym znasz się lepiej – zadbaj o jego skórę”
  • Zakład Przemysłu Drzewnego LINDNER – za „Kalendarz Lindner 2014”
  • Gzella – za reklamę „Wędliny z Borów Tucholskich”
  • Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego – za reklamę „Warmia i Mazury – tu warto zaorać”

Zwycięzcy: 

  • UL.RUSAŁKA – za reklamę „Nie daj się gruchać, kupuj u swoich”

REKLAMA INTERNETOWA

Nominowani:

  • Bettson – za kampanię „Szkoła Pokera z Joanną Krupą”
  • Kasa Stefczyka – za reklamę „Zasługujesz na niższe raty! Wersja DISCO”
  • składywęgla.pl – za reklamę „Warto zachować trochę ciepła na zimę”

Zwycięzcy:

  • Bettson – za kampanię „Szkoła Pokera z Joanną Krupą”


REKLAMA SPOŁECZNO – POLITYCZNA

Nominowani:

  • alexport Autostrada Małopolska – za reklamę „RADOŚCI Z OSZCZĘDNOŚCI – Sposób na ekonomiczną jazdę
  • LaCamera Independent – za reklamę „Homofobia szkodzi

  • Agencja reklamowa Mucha Na Dziko – za reklamę „Białe niedźwiedzie na Podlasiu

  • Alivia – Fundacja Onkologiczna Osób Młodych – za reklamę „Pieniądze mogą pokonać raka

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Prezydent Miasta Wodzisław Śląski – za reklamę „Bombardowanie Wodzisławia”
  • BOJÓWKI JĘZYKOWE MŁODZIEŻY WSZECHSWOJSKIEJ – za reklamę „Czytajmy książki”
  • Sojusz Lewicy Demokratycznej – za reklamę „Sojusz Lewicy Demokratycznej – zaprasza na spotkanie z Leszkiem Millerem”
  • Fundacja Wisławy Szymborskiej – za reklamę „Niektórzy lubią poezję”
  • Stowarzyszenie Olimpiady Specjalne Polska – z reklamę „Zespół Downa”
  • * dziesiąta nominacja musiała zostać wycofana z przyczyn niezależnych od organizatorów

Zwycięzcy:

  • Stowarzyszenie Olimpiady Specjalne Polska – za reklamę „Zespół Downa

PROGRAM COMMUNICATION DESIGN

Nominowani:

  • Ubojnia Drobiu „Jądrex” – za koncepcję kreatywną nazwy
  • Punkt Gastro – za koncepcję kreatywną nazwy
  • Wirtualny Toruń –za koncept kampanii promocyjnej
  • Duperelex – za koncepcję kreatywną nazwy
  • KFS – za ogólną koncepcję kreatywną marki
  • Jeronimo Martins Polska – za kampanię „Biedronka – My Polacy tak mamy!”
  • Food Care – za kampanię „Frugo –owoc kultury”
  • FACEBOOK – jako zjawisko komunikacyjne
  • Urząd Miejski Wrocław – za komercjalizację wrocławskiego rynku
  • Urząd Miejski Wrocław – za koncepcję „WUWA 2”

Zwycięzcy:

  • Jeronimo Martins Polska – za kampanię „Biedronka – My Polacy tak mamy!”

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się