Change the Whirled: Marka Ben & Jerry’s stworzyła lody inspirowane Colinem Kaepernickiem

Change the Whirled: Marka Ben & Jerry’s stworzyła lody inspirowane Colinem Kaepernickiem
Ben & Jerry’s postanowiło złożyć hołd Colinowi Kaepernickowi i podziękować mu za jego działania na rzecz osób czarnoskórych – marka stworzyła więc lody inspirowane sportowcem i aktywistą. Część zysku z ich sprzedaży zostanie przeznaczona na polepszanie dobrobytu społecznego mniejszości kulturowych.
O autorze
1 min czytania 2020-12-16

Colin Kaepernick to człowiek, który poświęcił swoją karierę, by walczyć o prawa człowieka, w tym zwłaszcza – osób czarnoskórych. Swoje potępienie dla brutalności policji i dyskryminacji rasowej aktywista wyraził w 2016 roku, kiedy to jeszcze jako zawodnik z San Francisco 49ers odmówił stania podczas przedmeczowego odgrywania hymnu narodowego.

Jego „występek” sprawił, że Kaepernick poniekąd stracił swoją karierę, lecz jednocześnie dzięki temu rozpoczął głośną dyskusję na temat problemu rasizmu, który widoczny jest nie tylko w Stanach Zjednoczonych, ale i na całym świecie.

Teraz marka Ben & Jerry’s postanowiła złożyć Colinowi Kaepernickowi hołd, w związku z czym stworzyła nowe lody wegańskie o nazwie „Change the Whirled” i smaku karmelowego bezmlecznego masła słonecznikowego z dodatkiem chipsów krówkowych, krakersów graham i czekoladowych ciasteczek.

Nowe lody będą sprzedawane od 2021 roku m.in. w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Irlandii, Niemczech oraz Holandii. Co istotne, część zysku z ich sprzedaży zostanie przekazana na konto fundacji Colina Kaepernicka „Know Your Rights Camp”, której celem jest polepszanie dobrobytu społecznego osób czarnoskórych. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Leksykografowie z popularnego słownika Dictionary.com poinformowali o wprowadzeniu aż 15 tys. zmian, które mają na celu walkę z uprzedzeniami rasowymi i dyskryminacją z uwagi na płeć. Dodano także nowe hasła odnoszące się do nowej rzeczywistości, w której żyjemy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Australijski oddział Ben & Jerry’s we współpracy z 350.org Australia i Climate Council ruszył z nową akcją pod hasłem „Un-fudge our future”. W jej ramach marka i organizacje apelują do polityków o rezygnację z dalszego wykorzystania paliw kopalnych.

PS3

W 2018 roku Greenpeace w ramach akcji „Tell Oreo to #DropDirtyPalmOil” umieściło przed siedzibą Mondelez International, producenta Oreo, replikę popularnego ciasteczka o nowym smaku – wylesienia.