Charlotte, najdroższa bułka tarta w polskim internecie – raport Newspoint

Zdjęcie przedstawiające opakowanie bułki tartej z logotypem Charlotte podbiło Internet. Newspoint sprawdził, czy i czemu jest to tak popularny temat.
O autorze
1 min czytania 2012-08-06

Na pierwszy rzut oka nie ma w nim nic szczególnego – ot, zwykła paczka ze zmielonym, bądź startym, produktem spożywczym, który można odnaleźć w każdej polskiej kuchni. Co więc tak rozzłościło, a zarazem rozśmieszyło, internautów, doprowadzając do tego, że informacje o bułce tartej obiegły media?

Odpowiedź jest prosta – była to cena owego produktu.

Informacje na temat bułki tartej z Charlotte można było odnaleźć w popularnych w Polsce portalach takich, jak natemat.pl czy deser.pl. „Bułka tarta z Charlotte” doczekała się także swojej antystrony na Facebooku. 

Liczba publikacji na temat „bułki tartej Charlotte”, w social media oraz polskojęzycznych portalach, wynosi łącznie 38 wpisów (13 publikacji zamieszczono w dniu 30 lipca, oraz 25 – 31 lipca 2012 r.).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 Analizę wzbogacaną o wybrane opinie internautów oraz memy poświęcone rzeczonemu produktowi spożywczemu można znaleźć tu.  

Słuchaj podcastu NowyMarketing