– Idea wydarzenia jest prosta – chcemy promować wartość, jaką niosą za sobą chatboty. Na Messengerze są one stosunkowo nowym trendem, a pomimo tego niektórym kojarzą się ze spamem. Z tym przekonaniem walczymy wspólnie z najbardziej liczącymi się w Polsce firmami, które tworzą rozwiązania z tego obszaru. Pokazujemy, że dobrze zaprojektowane chatboty niosą za sobą olbrzymią wartość m.in w e-commerce, marketingu czy obsłudze klienta. Na wydarzeniu uczestnicy dowiedzą się, dlaczego warto wpisać je w strategię rozwoju firmy – mówi Szymon Nosek, pomysłodawca Chatbot Festiwalu.
Dlaczego warto wziąć udział w wydarzeniu?
Zobacz również
W centrum uwagi znajdą się chatboty. Specjaliści będą przyglądać się im z różnych stron: z punktu widzenia klienta, jak i z perspektywy ich twórców. Uczestnicy przeanalizują różnego rodzaju case study. Sprawdzą, jak projektuje się chatboty w e-commerce, ubezpieczeniach, branży HR czy wreszcie w obsłudze klienta oraz marketingu.
Prelegenci, którzy pojawią się na scenie to eksperci i praktycy, którzy reprezentują niemal wszystkie najważniejsze firmy wdrażające i projektujące boty w Polsce. To za nimi stoją sukcesy chatbotów: Milionerzy TVN, Inpost, 4FUN.TV, WOŚP czy Desperados. Co więcej, podczas konferencji premierę będzie miał raport Polskie Chatboty przygotowany przez firmę K2 Internet we współpracy z twórcami najbardziej rozpoznawalnych polskich chatbotów.
Do kogo adresowana jest konferencja?
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Wydarzenie kierowane jest do osób takich jak Ty: szukających konkretnych porad i wskazówek, kontaktów do osób z branży i przykładów realizacji ułatwiających wdrożenie chatbotów. Organizatorzy szczególnie zapraszają właścicieli firm, osoby odpowiedzialne za marketing, przedstawicieli agencji marketingowych, brand managerów, entuzjastów i pasjonatów chatbotów, a także te osoby, które chcą się przekonać czy chatboty to dobry kierunek w komunikacji.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Jak dołączyć do konferencji i ile to kosztuje?
Udział w wydarzeniu jest całkowicie bezpłatny. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc obowiązują jednak zapisy. Agenda prelekcji i warsztatów oraz rejestracja dostępne są na stronie chatbotfest.pl. Więcej informacji znajduje się także na Facebooku: www.facebook.com/events/215865965927315.
Organizatorem wydarzenia jest Studenckie Forum Business Centre Club.
NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.