W serii filmów „Start Making Cents” widzimy aktora podczas prozaicznych czynności. Poranna lektura gazety, pakownie ubrań do walizki, czy składanie mebli – każda z tych czynności jest wykonywana przez Waltza z dużym zaangażowaniem.
Choć każdy z kilkudziesięciosekundowych spotów jest pozbawiony dialogów, krótkie sceny stanowią metaforyczne lekcje związane z finansami. Tym samym Alianz, zamiast reklamować konkretne produkty, stawia na ciekawą edukację finansową i podkreśla, jak istotne jest, aby „pomyśleć dwa razy” przed podjęciem ważnych decyzji.
Zobacz również
Jak pisze marka, „kto by pomyślał, że rutynowa pielęgnacja twarzy Christopha Waltza może przekazać wskazówki dotyczące finansowania?”.
Seria spotów współtworzona z agencją Wieden+Kennedy powstała w ramach globalnej kampanii „Przygotowani do życia”.
– Wierzymy, że edukacja jest najlepsza, gdy jest zabawna. To przekonanie podzielali zarówno Allianz, jak i Christoph Waltz, co zaowocowało serialem stworzonym we współpracy z utalentowanym Tomem Speersem, który jest nie tylko przyjemny do oglądania, ale także zabawny – mówią Elena Knox i Joe Burrin, dyrektorzy kreatywni w agencji Wieden+Kennedy Amsterdam.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Zobacz pozostałe spoty z serii „Start Making Cents”:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS. „Będzie dobrze” – Allianz Polska promuje ubezpieczenia na życie
– Nasza kampania opiera się obserwacji, że nie wystarczy sama troska o bliskich, ani same pieniądze, aby zyskać poczucie bezpieczeństwa – tłumaczy marka.
PS 2. Humorystyczny spot Apple TV+ z udziałem Timothée Chalameta
Główną rolę w nowej reklamie Apple TV+ objął jeden z najpopularniejszych aktorów młodego pokolenia. Spot „Call me” opowiada nie tylko o filmowej ofercie, ale z przymrużeniem oka ujawnia też, co trapi Timothée Chalameta