Jak brzmiałyby polskie przysłowia, gdybyśmy w życiu mieli więcej przyjemności? To pytanie zadaje marka Magnum w swojej kampanii „Magnum inspiruje przyjemnością”, zmieniając brzmienie polskich przysłów na pozytywne. „Przyjemność matką mądrych”, „Ciekawość to pierwszy stopień do przyjemności” – m.in. takie przykłady wykorzystano we wspólnej akcji z siecią sklepów Żabka.
Zobacz również
Przyjemność matką mądrych
W ramach działań CSR, Magnum wspiera też działania Fundacji Można Zwariować, której celem jest psychodeukacja i tworzenie przestrzeni do otwartego dialogu na temat zdrowia psychicznego. We współpracy z Fundacją powstały m.in. dwa odcinki podcastu dotyczącego codziennych przyjemności, w którym ekspertki i eksperci opowiadają o wpływie przyjemności na dobrostan psychiczny człowieka.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W ramach współpracy marki z fundacją został także przygotowany panel dyskusyjny pod tytułem „Wpływ drobnych przyjemności na dobrostan człowieka”, poprowadzony przez Annę Cyklińską z Fundacji Można Zwariować. Udział w panelu wzięli: podcasterka, dziennikarka, smakoszka i podróżniczka, mówiąca o świadomym życiu i celebracji codzienności Karolina Sobańska, dziennikarka radiowa i telewizyjna, lektorka, trenerka wystąpień publicznych Kamila Kalińczak oraz dr n. med. Robert Kowalczyk, psycholog, psychoterapeuta i seksuolog.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Magnum przekazało także 100 000 złotych darowizny na cele statutowe Fundacji.
– Jako lider w segmencie lodów impulsowych czujemy odpowiedzialność nie tylko za dostarczanie świetnych produktów, ale także za działanie z misją, jako marka świadoma i odpowiedzialna. Wiemy, że jest to bardzo ważne dla naszych klientów, dlatego CSR jest szczególne istotnym obszarem działań dla marki Magnum. Wolność i radość z cieszenia się przyjemnościami są w naszym DNA. Jesteśmy dumni, że razem z Żabką i Fundacją Można Zwariować mogliśmy zrobić coś dobrego i z pewnością będziemy wspólnie działać w tym obszarze także w kolejnych latach – mówi Marta Linowska, Senior Brand Manager Premium Ice Cream Unilever.
– Wsparcie ze strony takich marek, jak Magnum czy Żabka, jest czymś, co NGO-som naprawdę dodaje skrzydeł! To dzięki partnerom z sektora prywatnego jesteśmy w stanie szybko i efektywnie tworzyć projekty, których realizacja ścieżką grantową zajęłaby długie miesiące i pewnie miała mniejszy impakt. Jako Fundacja Można Zwariować doceniamy to zaufanie, wiarę w naszą misję i chęć wspólnego działania – komentuje Cleo Ćwiek, Prezeska Zarządu, Fundacja Można Zwariować.
Za kampanię „Magnum inspiruje przyjemnością” odpowiada VML.
PS Magnum w pięknej kampanii bawi się cieniem i zachęca do szukania lata w środku zimy
Lody bezapelacyjnie kojarzą nam się z sezonem letnim – wakacjami, dłuższymi dniami i ciepłymi wieczorami. Zimą z kolei odmawiamy sobie tej przyjemności. Zastanawialiście się kiedyś dlaczego tak jest? Jeżeli nie, to koniecznie przyjrzyjcie się inicjatywie marki Magnum – „Find Your Summer” – która ma na celu zmianę tego postrzegania poprzez podkreślenie, że nawet w zimowych miesiącach można odnaleźć odrobinę lata.
PS2 A może lody zamiast popcornu? Magnum celebruje 10-lecie obecności na Festiwalu Filmowym w Cannes
Festiwal Filmowy w Cannes to okazja do promocji nie tylko dla gwiazd srebrnego ekranu, ale także dla największych marek z rozmaitych branż. Od 10 lat jest wśród nich brand Magnum, który w tym roku po raz kolejny zadba o podniebienia festiwalowiczów.