Lifespiration Starts Here – takie hasło przyświeca działaniom Answear. Marka zachęca do poszukiwania własnych lifespiracji, czyli inspiracji do aktywnego, odważnego i ciekawego życia na własnych zasadach. Co może stać się lifespiracją i gdzie je znaleźć? Wszystko zaczyna się od momentów – chwil z naszego życia, które utrwalone na zdjęciu uruchamiają wyobraźnię, wywołują emocje i mogą stać się początkiem ekscytującej historii. Teraz takie zamknięte w kadrze historie będzie można nie tylko podziwiać, ale i tworzyć w ramach konkursu CatchTHEmoment.
W 2023 r. Answear powraca z kolejną edycją konkursu fotograficznego CatchTHEmoment dedykowanego przede wszystkim amatorom, którzy za pomocą serwisu Instagram mogą się dzielić swoją twórczością, codziennymi inspiracjami i zachwycającymi momentami. Pierwsza edycja konkursu okazała się sukcesem na skalę międzynarodową – na rozgrywający się w 7 krajach projekt nadesłano ponad 16 tysięcy zgłoszeń! Konkurs zaangażował społeczność Answear, promował piękno w najprostszej i najczystszej postaci, a w 2021 r. przerodził się w akcję charytatywną #CatchTheCharity.
Zobacz również
Aby wziąć udział w konkursie wystarczy zrobić zdjęcie, które uchwyci wyjątkowy moment. Miejsce nie ma znaczenia: na wakacjach, w drodze do pracy, na balkonie – w każdym miejscu na świecie. Prace konkursowe należy zamieszczać na swoim profilu na Instagramie, używając hasztagu #catchthemomentpl, oznaczając @answear na zdjęciu i w opisie oraz lajkując profil marki. Zwycięzcę wyłoni jury, które spośród prawidłowo oznaczonych prac wybierze te, które ich zdaniem będą najbardziej inspirujące i kreatywne. Na zwycięzców czekają: nagroda główna w wysokości 10 000 zł oraz 10 wyróżnień po 1000 zł każda.
– Jako marka chcemy nieustannie zachęcać do życia w pełni, do szukania powodów, chwil, momentów, które wywołują emocje, inspirują, pozwalają spojrzeć dookoła i zachwycić się światem. Kolejna edycja cieszącego się ogromną popularnością konkursu CatchTHEmoment jest okazją, by wspólnie z naszą społecznością stworzyć galerię lifespiracji i zaprezentować to, co nas inspiruje na co dzień i od święta w różnych obszarach naszego życia, nie tylko w modzie – komentuje Kacper Barylski, Communication Manager Answear.
Nadesłane prace oceni jury, eksperci i pasjonaci, których inspiruje każdy moment: Marcin Franczak, Kacper Barylski oraz Igor Szwęch.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Konkurs trwa od 28.04 do 31.07.2023 r. Szczegóły oraz regulamin znajduje się na stronie internetowej: https://catchthemoment.answear.com/
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS Answear.com przejmuje marki Sneakerstudio i PRM
Answear.com, modowo-lifestylowy e-commerce, który w roku 2022 wygenerował blisko 1 mld zł przychodu, przejmuje Sneakerstudio, jednego z liderów sprzedaży sneakers & streetwear w Europie Środkowo-Wschodniej oraz wschodzącą markę premium street fashion PRM.