CIN&CIN Secco Azzurro – na fali musującego orzeźwienia

Światowy boom na wina musujące dotarł do Polski i zmienia rynek. Pijemy je dla smaku i orzeźwienia o każdej porze dnia i nocy. Konsumenci oczekują więc szerszego i bardziej zróżnicowanego asortymentu w tej kategorii. Wyzwanie podjęła AMBRA S.A., która w tym sezonie planuje szerokie wsparcie...
O autorze
1 min czytania 2017-07-11

…sprzedażowe nowego CIN&CIN Secco Azzurro.

Sprzedaż win musujących notuje niespotykane od lat dwucyfrowe wzrosty wartości sprzedaży. Numerem jeden kategorii pozostaje Prosecco, popularyzowane m.in. przez markę CIN&CIN, które rokrocznie zdobywa coraz więcej zwolenników. Jego sprzedaż rośnie w tempie +40% rok do roku. W samym 2016 r. sprzedano go aż 2,3 mln butelek. Boom na lekkie wina musujące we włoskim stylu zmienia dynamikę rynku i rodzi nowe oczekiwania konsumentów, którzy szukają wina dla smaku, przyjemności oraz orzeźwienia. Wartość sprzedaży win musujących w okresie letnim 2016 r. wzrosła o 17% w stosunku do lata 2015 r.

Dlatego AMBRA S.A. wzmacnia działania sprzedażowe marki CIN&CIN Secco Azzurro. To wino, które podobnie jak prosecco ma włoski rodowód związany ze słynnym regionem winiarskim Veneto a swój smak zawdzięcza między innymi szczepom Glera i Garganega, które odpowiadają za wyjątkowy aromat włoskich spumanti. Jest idealne na aperitif lub do picia solo w upalny dzień.

Potencjał rynku w segmencie win musujących jest bardzo duży. Konsumenci poszukują przyjemnych win na każdą okazję, a jednocześnie cenią jakość i oczywiście kierują się smakiem. Stąd pomysł na poszerzenie portfolio, tak lubianej i cenionej przez Polaków, marki CIN&CIN o Secco Azzurro. Jest to wino, które dzięki włoskim tradycjom winiarstwa spełnia wszystkie wymagania konsumentów i wpisuje się w wakacyjne trendy. Nasza atrakcyjna promocja ma przypominać o orzeźwiającym, lekkim charakterze wina i przybliżać okazje, do których idealnie pasuje CIN&CIN Secco Azzurro: pikniki, garden party, śniadania na trawie czy kobiece spotkania – mówi Tomasz Pawlicki, Brand Manager AMBRA S.A.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Intensywna aktywacja w kanale nowoczesnym i tradycyjnym rozpoczęła się 1 lipca. Towarzyszy jej ogólnopolski konkurs, w którym do wygrania są kosze piknikowe dla dwojga.

Widoczność produktu zapewnią niebieskie ekspozycje w ponad 400 halach, zawieszki informujące o promocji i gadżety wspierające sprzedaż.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W mediach społecznościowych motywem przewodnim akcji promocyjnej będą oryginalne pomysły na wieczory panieńskie, których Cin&Cin od lat jest nieodłącznym towarzyszem – tym razem w letniej, niebieskiej odsłonie w stylu Secco. Najlepsze propozycje na tę wyjątkową okazję CIN&CIN nagrodzi niezbędnikami dla przyszłej panny młodej i jej gości.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Wystarczy śledzić fanpage CIN&CIN.