…sprzedażowe nowego CIN&CIN Secco Azzurro.
Sprzedaż win musujących notuje niespotykane od lat dwucyfrowe wzrosty wartości sprzedaży. Numerem jeden kategorii pozostaje Prosecco, popularyzowane m.in. przez markę CIN&CIN, które rokrocznie zdobywa coraz więcej zwolenników. Jego sprzedaż rośnie w tempie +40% rok do roku. W samym 2016 r. sprzedano go aż 2,3 mln butelek. Boom na lekkie wina musujące we włoskim stylu zmienia dynamikę rynku i rodzi nowe oczekiwania konsumentów, którzy szukają wina dla smaku, przyjemności oraz orzeźwienia. Wartość sprzedaży win musujących w okresie letnim 2016 r. wzrosła o 17% w stosunku do lata 2015 r.
Zobacz również
Dlatego AMBRA S.A. wzmacnia działania sprzedażowe marki CIN&CIN Secco Azzurro. To wino, które podobnie jak prosecco ma włoski rodowód związany ze słynnym regionem winiarskim Veneto a swój smak zawdzięcza między innymi szczepom Glera i Garganega, które odpowiadają za wyjątkowy aromat włoskich spumanti. Jest idealne na aperitif lub do picia solo w upalny dzień.
Potencjał rynku w segmencie win musujących jest bardzo duży. Konsumenci poszukują przyjemnych win na każdą okazję, a jednocześnie cenią jakość i oczywiście kierują się smakiem. Stąd pomysł na poszerzenie portfolio, tak lubianej i cenionej przez Polaków, marki CIN&CIN o Secco Azzurro. Jest to wino, które dzięki włoskim tradycjom winiarstwa spełnia wszystkie wymagania konsumentów i wpisuje się w wakacyjne trendy. Nasza atrakcyjna promocja ma przypominać o orzeźwiającym, lekkim charakterze wina i przybliżać okazje, do których idealnie pasuje CIN&CIN Secco Azzurro: pikniki, garden party, śniadania na trawie czy kobiece spotkania – mówi Tomasz Pawlicki, Brand Manager AMBRA S.A.
Intensywna aktywacja w kanale nowoczesnym i tradycyjnym rozpoczęła się 1 lipca. Towarzyszy jej ogólnopolski konkurs, w którym do wygrania są kosze piknikowe dla dwojga.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Widoczność produktu zapewnią niebieskie ekspozycje w ponad 400 halach, zawieszki informujące o promocji i gadżety wspierające sprzedaż.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W mediach społecznościowych motywem przewodnim akcji promocyjnej będą oryginalne pomysły na wieczory panieńskie, których Cin&Cin od lat jest nieodłącznym towarzyszem – tym razem w letniej, niebieskiej odsłonie w stylu Secco. Najlepsze propozycje na tę wyjątkową okazję CIN&CIN nagrodzi niezbędnikami dla przyszłej panny młodej i jej gości.
Wystarczy śledzić fanpage CIN&CIN.