Cinema City z kampanią reagującą na burze promuje film „Thor: Miłość i Grom”

8 lipca w Polsce miał premierę film produkcji Marvel Studios „Thor: Miłość i Grom”, który opowiada kolejne przygody tytułowego Boga Piorunów. Cinema City w ramach kampanii promującej seanse filmu w swojej sieci kin, uruchomiło kreatywne displaye, które „reagują” na warunki pogodowe.
O autorze
1 min czytania 2022-07-13

Lipiec w Polsce uznawany jest za sezon burzowy, jest to też miesiąc z największą średnią opadów w roku – co poniekąd łączy się z mocami Thora. Feeders Agency zaproponowało pomysł, który wykorzystuje możliwości kampanii programmatic, reagującej na warunki pogodowe panujące na danym obszarze.

Na czym polega kampania? Gdy nadchodzi burza, odbiorcy widzą kreacje z hasłem „Nadchodzi burza, bóg piorunów przybywa! Zobacz go na własne oczy w Cinema City”. Gdy świeci słońce, pojawiają się kreacje z hasłem „Słoneczna pogoda, bóg piorunów relaksuje się! Ty też zrelaksuj się w Cinema City”.

Kampania wyświetlana jest szeroko w internecie, z uwzględnieniem znanych stron pogodowych tj. AccuWeather, TwojaPogoda, Meteo.pl i pogoda.interia.pl.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za ideę kreatywną i przygotowanie assetów kampanijnych odpowiada Feeders Agency, które na stałe współpracuje z Cinema City (m.in. prowadząc obsługę kanałów SoMe marki) od ponad dwóch lat.

Słuchaj podcastu NowyMarketing