W kwietniu będzie miała miejsce kolejna 7. edycja targów poświęconych odpowiedzialnemu biznesowi i zrównoważonemu rozwojowi, organizowanych przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu (WSTĘP WOLNY). Jako wyłączna firma w kategorii Outdoor, Clear Channel Poland będzie wspierać wydarzenie, promując je na nośnikach reklamy zewnętrznej w Warszawie.
– Targi CSR kierowane są zarówno do przedstawicieli biznesu, jak i szerokiego grona beneficjentów programów społecznych firm, a więc pracowników, konsumentów czy lokalnych społeczności. Dziękujemy Clear Channel Poland za współpracę przy naszym wydarzeniu. Dzięki temu wsparciu będziemy mogli szerzej dotrzeć z informacją o targach, zachęcić wszystkich zainteresowanych do zwiedzania i poznania lepiej firm i inicjatyw społecznie odpowiedzialnych w praktyce, a także samej koncepcji – wydarzeniu zawsze towarzyszy część konferencyjna – mówi Marzena Strzelczak, dyrektorka generalna Forum Odpowiedzialnego Biznesu, organizatora 7. Targów CSR.
Zobacz również
Tematem części konferencyjnej wydarzenia będzie współpraca biznesu i jego otoczenia. Podjęty zostanie temat współdziałania w realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju, a szczególnie Celu 17: Wzmocnić środki wdrażania i ożywić globalne partnerstwo na rzecz zrównoważonego rozwoju. W części konferencyjnej wydarzenia eksperci CSR wywodzący się ze świata biznesu oraz z sektora społecznego zastanowią się, jakie możliwości stwarzają dla obu stron inicjatywy polegające na współpracy oraz jakie wartości niosą ze sobą prowadzone w ten sposób działania.
– Działania i projekty Forum Odpowiedzialnego Biznesu uważam za bardzo wartościowe i cieszę się, że możemy je wspierać. Clear Channel Poland jako profesjonalna firma działająca w przestrzeni publicznej w sposób szczególny chce się zaangażować w działania na rzecz zrównoważonego rozwoju miast idące w kierunku tworzenia „Smart Cities”. Chcemy włączyć się aktywnie w realizację Celu 11 i wprowadzać rozwiązania, które będą wspierać miasta w rozwoju przyjaznego i bezpiecznego miejsca do życia. Jednocześnie dla Clear Channel jako pracodawcy kluczową wartością jest równe traktowanie pracowników i promowanie różnorodności. Wprowadzamy instytucjonalne rozwiązania dla tworzenia kultury pracy opartej o wzajemny szacunek i równouprawnienie – mówi Kalina Janicka, CEO Clear Channel Poland.
Targi CSR to największe wydarzenie CSR-owe w Polsce. Organizowane jest od 2005 roku, co dwa lata, przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Celem wydarzenia jest prezentacja działań i praktyk firm społecznie odpowiedzialnych, a także usług oferowanych w tym zakresie. Podczas 7. edycji wydarzenia w 2018 roku organizatorzy spodziewają się około 80 wystawców i 2000 zwiedzających.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Więcej informacji o wydarzeniu:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- Strona internetowa
- Aktualna lista wystawców
- Informacje o 7. Targach CSR na Facebooku
- Hashtag wydarzenia: #TargiCSR
Partnerzy i patroni 7. Targów CSR
Organizator: Forum Odpowiedzialnego Biznesu
Partner Główny: Siemens Polska
Partner: Polpharma
Patroni Honorowi: CSR Europe, Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy
Patroni: Business Centre Club, Federacja Konsumentów, Konfederacja Lewiatan, Francusko-Polska Izba Gospodarcza, Program Przedsiębiorstwo Fair Play, Skandynawsko-Polska Izba Gospodarcza (SPCC)
Patroni medialni: Polityka, PAP Biznes, Clear Channel Poland, Harvard Business Review Polska, Kompendium CSR, Benefit, Energia i Recykling, My company Polska, be.navigator, Kampaniespoleczne.pl, NGO.pl, PRoto.pl