TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Clear Channel Poland wspiera kampanię edukacyjną #NoBeautyInPlastic na rzecz walki z jednorazowym wykorzystywaniem plastiku

Clear Channel aktywnie angażuje się w projekty na rzecz zrównoważonego rozwoju i ekologii. Kampania #NoBeautyInPlastic to piękne i sugestywne zdjęcia autorstwa Daniela Petryczkiewicza, które przykuwają uwagę i prowokują do refleksji oraz działania.
O autorze
1 min czytania 2020-01-21

Daniel Petryczkiewicz, autor projektu #NoBeautyInPlastic zwraca uwagę – za pomocą prowokujących fotografii – na fakt wciąż rosnącego zużycia jednorazowego plastiku.

W rocznym projekcie fotograficznym wzięło udział 15 utalentowanych artystów-sportowców – tancerzy, akrobatów, joginka, pływaczki synchroniczne, baletnica, kitesurferka, tancerka pole-dance. W ramach Projektu odbyło się 9 sesji a zdjęcia powstawały na Warszawskich wieżowcach, w powietrzu, pod wodą i na Bulwarach Wiślanych. Warszawa jest ważną częścią tego projektu. Artyści występowali w specjalnych stylizacjach, które miały na celu prowokację i zwrócenie uwagi na plastikowy problem.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

#NoBeautyInPlastic – informacja o projekcie

Żyjemy w świecie, w którym efekt motyla to nie filmowa fikcja tylko rzeczywistość. Mamy do czynienia z globalizacją – niestety, jest to globalizacja śmieci. Plastikowa słomka z baru w Warszawie z łatwością trafi na rajską plażę na Bali. Plastikowy kubek po kawie z Nowego Jorku wyląduje na Lazurowym Wybrzeżu. Plastikowa jednorazówka z Tesco zawędruje na najwyższą Górę świata albo wyciągną ją z dna Oceanu. Ziemia nie jest w stanie już absorbować produkowanych ilości plastiku, które duszą zwierzęta w morzach, który spada w postaci mikrocząsteczek razem z deszczem a nawet został znaleziony w lodach i śniegach Arktyki. Nie możemy zachowywać się jakby nic się nie działo! Nie możemy dalej bezrefleksyjnie i z nonszalancją brać kolejnej jednorazówki w sklepie, owoców zawijanych w folię albo kolejnej zgrzewki butelkowanej mineralnej.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się