…w kanałach e-commerce. Wprowadzenie usługi zbiegnie się w czasie z kampanią promocyjną Black Friday.
Wprowadzenie „Click and collect” to międzynarodowy projekt Jula, który 24 listopada uruchomiony zostanie nie tylko w Polsce, ale również w Szwecji i Norwegii. Dla polskiego konsumenta oznacza to możliwość zamawiania produktów przez Internet z darmową dostawą do wszystkich
Zobacz również
12 multimarketów na terenie całego kraju. Gdy przesyłka będzie gotowa do odbioru, klient zostanie o tym poinformowany SMS-em, a zamówione produkty czekać będą w punkcie odbioru aż do 30 dni.
Udogodnienia wprowadzone przez nas w tym roku, to odpowiedź na potrzeby konsumenta dyktowane rozwojem nowoczesnych technologii. Po otwarciu sklepu internetowego, naturalnym krokiem było wdrożenie rozwiązania, dzięki któremu zakupy w naszej sieci będą jeszcze prostsze. Nasz program wyróżnia długi czas na odbiór zamówienia – klienci będą mieli aż 30 dni na zgłoszenie się po swoją paczkę. To bardzo ważny, ale nie ostatni krok w rozwoju wielokanałowym czyli Omnichannel sieci Jula – wyjaśnia Tomasz Wienke, Country Manager Jula Polska. – Jednocześnie planujemy poszerzyć działalność sieci stacjonarnej, obecnie podejmujemy działania związane z wyborem nowych lokalizacji pod inwestycje w Polsce – dodaje Tomasz Wienke.
Usługa „Click and collect” Jula wprowadzona zostanie we wszystkich sklepach sieci w Polsce wraz z rozpoczęciem kampanii promocyjnej „Black Friday & Cyber Monday”, która trwać będzie od 24 do 27 listopada włącznie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing