Główną grupą docelową komunikacji są kobiety zainteresowane produktami z kategorii home & living.
– Kampania ma charakter efektywnościowy, przy jej realizacji wykorzystywana jest sieć afiliacyjna AdLeader – mówi Anna Lipińska, Dyrektor Działu Obsługi Klienta w ClickAd. – Dzięki wykorzystaniu dedykowanych pakietów jesteśmy w stanie dokładnie dobrać otoczenie kontentowe reklamy, co podniesie prestiż serwisu i zainteresowanie klientów.
Zobacz również
Działania skierowane będą również do użytkowników tabletów – dzięki temu możliwe będzie dotarcie do osób o wysokim statusie społeczno-zawodowym. Za przygotowanie koncepcji kampanii mobilnej odpowiada linia biznesowa Click4Mobile.
Kampania wystartowała 3 września br. Grupa ClickAd została wyłoniona w drodze przetargu.
Westwing Home & Living jest pierwszym w Polsce internetowym klubem zakupowym z branży home & living. Oprócz Polski Westwing funkcjonuje w kilkunastu krajach i jest liderem rynkowym m.in. w Niemczech, Francji i Włoszech. Westwing wydaje również Magazyn on-line, będący inspirującym źródłem w urządzaniu domowego wnętrza.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing