Clio Awards 2013 – lista nagrodzonych

Clio Awards 2013 – lista nagrodzonych
W połowie maja w Nowym Yorku nastąpiło wręczenie nagród w 54. edycji międzynarodowego festiwalu reklamy Clio Awards. Wśród laureatów po raz pierwszy znalazła się także Polska. Dwie złote statuetki za projekt Rak’n’Roll Records odebrała agencja 180heartbeats + Jung v. Matt.
O autorze
2 min czytania 2013-06-06

12 czerwca mija pierwszy termin (a 17.06 drugi) przesyłania zgłoszeń do 14. edycji Effie Awards. W drugiej połowie czerwca we Francji rozpocznie się 60. edycja Cannes Lions International Festival of Creativity – wśród nominowanych produktów w kategorii Innovation Lions jest karta debetowa Getin Banku – MarsterCard Display oraz projekt PZU Drive przygotowany przez agencję K2. Poniżej lista projektów nagrodzonych złotymi statuetkami podczas festiwalu Clio Awards 2013.

Branded Entertainment & Content

Rak’n’Roll Records Charity Record Label, 180heartbeats + Jung von Matt Warsaw (Gold Mixed Campaign, Gold Music)

Hot Wheels, Hot Wheels For Real Part II, Mistress Los Angeles (Gold Mixed Campaign)

Lacta, Love in the end, OgilvyOne Athens (Gold Mixed Campaign)

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nature Valley Trail View, McCann Erickson New York New York (Gold Digital/Mobile)

Imagine Series Limited Edition Grand Piano, Piano for Peace, DDB Tribal Group Düsseldorf (Gold Digital/Mobile)

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Macy’s, Yes, Virginia The Musical, JWT New York (Gold Digital/Mobile, Gold Live Events)

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Old Spice, Muscle Music, Wieden+Kennedy Portland(Gold Digital/Mobile)

Museum of Communism, Secret Agent, Y&R Prague Prague (Gold Out of Home)

Heineken, The Candidate, Publicis Italy (Gold Other)


Content and Contact

Virtual 2Pac, Coachella, Digital Domain Los Angeles (Grand Clio)

Diakonie Frankfurt, Eva Stuttgart, Stadtmission Hamburg, Asphalt Hannover, Stadtmission Rostock, Samusocial, Spravedlivaya Pomosch, Shelter, Sozialwerke Pfarrer Sieber, Polski Czerwony Krzyz, Days of Hope, Saatchi & Saatchi Berlin (Gold)

Johnson & Johnson / Band-Aid, Band-Aid Magic Vision, JWT New York (Gold)

Nike+ FuelBand, R/GA New York (Gold)

SPCA, Driving Dogs, DraftFCB New Zealand Auckland (Gold)

UTEC – The University of Engineering and Technology, Potable Water Generator, Mayo DraftFCB Lima (Gold)


Digital/Mobile

Nature Valley Trail View, McCann New York (Gold Microsite/Website)

Google Docs, Docs Demo: Masters Edition, Goodby Silverstein & Partners (Gold Microsite/Website)

Nike+ FuelBand, R/GA New York (Gold Apps)

Singapore Red Cross, Rapid Rescue, JWT Singapore (Gold Apps)

Old Spice, Dikembe Matumbo Saves the World, W+K Portland (Gold Games)

IKEA, Moving The Store, SMFB Oslo (Gold Campaigns)

Metro Trains, Dumb Ways To Die, McCann Melbourne (Gold Social Media)

OREO Daily Twist, DraftFCB New York (Gold Social Media)

Volkswagen Brand, Don’t make up and drive, DDB Tribal Group Berlin (Gold In-Stream Advertising)

Red Tomato Pizza, VIP Fridge Magnet, TBWARAAD Dubai (Gold Other)


Engagement

Energy Biscuits, Tiger Energy Playground, Ace Saatchi & Saatchi Manila (Gold Ambient)

Precision Scales, The Gnome Experiment, OgilvyOne London (Gold Experiential)

Allstate, Save 11, Leo Burnett Chicago (Gold Other)

Dove Brand, The Dove Ad Makeover, Ogilvy UK (Gold Other)

Hall of Fame

Volkswagen, Snow Plow, DDB New York (Film)

Volkswagen, Think Small, DDB New York (Print)

Motel 6 Just Listen, The Richards Group (Audio)

Coca-Cola, Coca-Cola VIS, Turner Duckworth Design (Design)


Innovative Media

Defence University Sponsorship, Mobile Medic, GPY&R / VML Melbourne (Gold Innovative Media)

Hemoba Foundation, My blood is red and black, Leo Burnett Tailor Made (Gold Innovative Media)

Sawa Mninjah, Rescue Radio, Memac Ogilvy/Ogilvy Action Dubai (Gold Innovative Media)

Snickers, You’re Not You When You’re Hungry, AMV BBDO London (Gold Innovative Media)

Integrated Campaign

Banco Popular de Puerto Rico, The Most Popular Song, JWT San Juan (Grand Clio)

Metro Trains, Dumb Way to Die, McCann Melbourne, (Gold)

Export Dry, The Wine Is Over, Colenso BBDO (Gold)

British Heart Foundation, Mini Vinnie, Grey London (Gold)


Out of Home

Scrabble Tales, Ogilvy Guatemala (Gold Ambient)

HomePro, The Other Side Project, BBDO Bangkok (Gold Billboard)

Coca Cola, #CokeHands, Ogilvy Group China (Gold Billboard, Gold Poster)

Western Union, Franklyn Gandhi, Lincoln Fahd, Queen Mao, McCann India (Gold Billboard, Silver Poster)

Ray-Ban, 75 Years of Legend campaign, Marcel (Gold Poster)

 Pełną listę nagrodzonych kampanii znajdziecie tutaj.