Konkurs otwarty jest na wszelkie rodzaje komunikacji z konsumentem – tradycyjne i alternatywne, cyfrowe i drukowane, design i reklamy, płatne i pro bono. Zgłaszać można każdą formę komunikacji marketingowej – jeśli ma się wnikliwą strategię, doskonałą kreację oraz świetne wyniki marketingowe, które tego dowodzą i które można udokumentować.
Nagroda Effie to nie tylko wyróżnienie dla działu marketingu, agencji reklamowej czy domu mediowego. To wyróżnienie dla wszystkich. Dla pracy różnych działów począwszy od badań, aż po finanse.
Zobacz również
– W ramach Effie nagradzane są działania komunikacji marketingowej, które naprawdę efektywnie budują sukces biznesowy firm. Nie ma też na polskim rynku drugiego takiego konkursu, w którym równie mocno docenia się rolę marki. A w mojej ocenie komunikacja marki ma ogromne znaczenie nie tylko w relacjach z klientami, ale również jest jednym z najważniejszych elementów, obok struktury i kultury organizacyjnej, z którymi utożsamiają się pracownicy danej firmy czy instytucji – mówi Mirosław Godlewski, Przewodniczący tegorocznego Jury Effie.
Zgłoszeń do konkursu Effie można dokonywać w 20 kategoriach konkursowych on-line’owo od 06.05 do 17.06 pod adresem: platforma.sar.org.pl. Na stronie www.effie.pl można znaleźć wszelkie informacje o nowej edycji konkursu, regulamin oraz materiały pomagająca zgłosić kampanię i załączyć materiały dowodowe oraz kreację.
Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi w trakcie Gali Effie Awards 14 października 2013 r.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.
Słuchaj podcastu NowyMarketing