Wspólna kampania portalu pracy przyszłości Rocketjobs.pl i Gazeta.pl ma na koncie pierwsze sukcesy. Pierwszy film z serii na YouTube zobaczyło już ponad 170 tysięcy osób. Twórcy kampanii udzielają głosu przedstawicielom generacji Z zachęcając pracodawców, by wsłuchali się w ich oczekiwania, potrzeby i opinie na temat współczesnego środowiska pracy.
Dzisiaj swoją premierę ma kolejny filmik z serii poruszający tematykę studiów. Młodzi dorośli wypowiadają się na temat zasadności studiowania, tego czy formalne wykształcenie jest konieczne by wykonywać pracę swoich marzeń. Podkreślają takie wartości jak zaangażowanie, pasja, charyzmatyczna osobowość, które w ich przekonaniu są bardziej przydatne w osiągnięciu sukcesu niż tytuł uniwersytecki.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
Kampania emitowana jest w kanałach digitalowych. Każde video z cyklu można obejrzeć na kanale YT RocketJobs.pl. Spoty widoczne są także w formatach reklamowych display i social mediach marki.
Za koncept kreatywny odpowiada zespół marketingu RocketJobs.pl. Klip wyprodukował dom produkcyjny F25. Reżyserem filmów video jest Mikołaj Sadowski, jeden z założycieli agencji 180heartbeats, twórca filmów reklamowych, który tworzył kampanie m.in. dla takich marek jak Zalando, Nike, ING czy Google.
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1