Nowe produkty, które powiększą ofertę Coca-Cola HBC, należą do kategorii produktów premium: wódka Potocki, wódki Nemiroff z wariantami DeLuxe i Original oraz produkty Grupy Campari: Cinzano, gin Bulldog i Bickens, tequila Espolon czy likiery Grand Manier oraz Frangelico.
– Poszerzenie oferty dystrybucyjnej o całkowicie nowy asortyment jest częścią konsekwentnie realizowanej strategii 24/7, zakładającej m.in. oferowanie konsumentom pełnej gamy produktów, na każdą okazję. Strategia 24/7 jest jedną z podstaw rozwoju zarówno Coca-Cola HBC Polska, jak i całej Grupy Coca-Cola HBC. Zgodnie z tą strategią, sukcesywnie poszerzana jest oferta handlowa firmy o całkowicie nowe kategorie produktów, nieobecne do tej pory w sprzedawanym asortymencie. Dzięki temu, Coca-Cola HBC znana dotychczas z produkcji i dystrybucji napojów bezalkoholowych, stać się ma uniwersalną firmą szeroko rozumianego sektora napojowego – powiedział Jaak Mikkel, prezes zarządu Coca-Cola HBC Polska.
Zobacz również
Nowe marki w ofercie handlowej Coca-Cola HBC Polska
Wódka Potocki jest jedna z najstarszych marek w Polsce. Jan-Roman Potocki odnowił tradycję rozpoczętą przez swoich przodków ponad 200-lat temu w Łańcucie. Dziś, wódka Potocki jest produkowana w rzemieślniczy sposób z najlepszej jakości polskiego żyta. Przez wieloletnią selektywną dystrybucję w największych metropoliach na świecie, wódka Potocki zyskała wyjątkową reputację. Doskonale skompletuje ofertę Coca-Cola HBC w Polsce w segmencie super-premium.
Nemiroff to najbardziej prestiżowa międzynarodowa marka napojów alkoholowych o ukraińskim pochodzeniu, której historia sięga 1872 roku. To jedna z 3 najpopularniejszych wódek kupowanych w strefach wolnocłowych. Ze względu na reputację i potencjał rozwoju, wysokiej jakości produkty Nemiroff z unikalnym charakterem marki idealnie komponują się ze strategią 24/7 Coca-Cola HBC, dzięki czemu partnerstwo marki z Coca-Cola HBC będzie korzystne zarówno dla obu firm, jak i konsumentów. Nemiroff jest już znany na całym świecie, a dodatkowo swoją rozpoznawalność wzmacnia dzięki sponsorowaniu UFC.
Grupa Campari jest dziś ważnym graczem w globalnej branży napojów alkoholowych z gamą ponad 50 marek premium i super-premium, wśród których znajduje się kultowa włoska marka Cinzano. Założona w 1757 roku, z ponad 250-letnią tradycją, Cinzano jest jedną z najbardziej historycznych marek wermutów i win musujących na świecie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Dystrybuowane przez Coca-Cola HBC Polaka produkty alkoholowe dostępne będą w sprzedaży w całej Polsce.
Słuchaj podcastu NowyMarketing