Coca-Cola podjęła współpracę z Lime – firmą transportową znaną przede wszystkim z udostępniania elektrycznych rowerów, skuterów czy hulajnóg. Współpraca ma na celu zachęcenie odbiorców do podróżowania ekologicznymi, małymi, lekkimi pojazdami – poruszającymi się z prędkością poniżej 25 kilometrów na godzinę. Jednocześnie Coca-Cola promuje swoje nowe butelki Sip Sized, zwracając uwagę na kwestię recyklingu.
Konsumenci mogą teraz otrzymać kod promocyjny na darmową 10-minutową przejażdżkę rowerem lub hulajnogą elektryczną Lime. W tym celu, po zakupie produktu w opakowaniu wykonanym w 100% z przetworzonego tworzywa sztucznego (rPET), należy złożyć zobowiązanie do oddania butelek do recyklingu. W zobowiązaniu należy podać swoje imię, nazwisko, datę urodzenia oraz adres e-mail, na który konsument otrzyma kod promocyjny.
Zobacz również
Współpracując z Lime, Coca-Cola kieruje swoją ofertę głównie do pokolenia Z, ponieważ jest to grupa, która wykazuje największe zainteresowanie mikromobilnością.
Według danych z badania przeprowadzonego przez ING, aż 44% respondentów reprezentujących pokolenie Z planuje zwiększyć częstotliwość korzystania z transportu alternatywnego – w porównaniu z użytkowaniem przed pandemią. Respondenci wykazywali również wzmożoną chęć korzystania z rowerów elektrycznych (21%) i skuterów elektrycznych (16%).
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Biorąc pod uwagę powyższe dane, Coca-Cola postanowiła podjąć współpracę z Lime, aby uczynić bezemisyjne środki transportu bardziej dostępnymi dla osób, które starają się zmniejszyć swój negatywny wpływ na środowisko.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Ponieważ zrównoważony rozwój zajmuje kluczowe miejsce wśród podstawowych wartości Lime, cieszymy się, że możemy współpracować z Coca-Colą, aby zachęcić konsumentów do kupna nowej butelki wykonanej w 100% z materiałów pochodzących z recyklingu – powiedziała Sara Lannin, dyrektor ds. globalnego rozwoju biznesu i partnerstwa w Lime.