W związku z rozprzestrzeniającą się epidemią koronawirusa Coca-Cola podjęła pewne istotne kroki – przedstawiciele koncernu wydali oficjalne oświadczenie, w którym poinformowali o zawieszeniu wszelkich działań reklamowych do odwołania. Dotyczy to wszystkich rynków na świecie, na których obecna jest firma i obejmuje wszystkie marki należące do The Coca-Cola Company – m.in. Fantę, Sprite’a czy Kroplę Beskidu.
Co istotne, firma, jej rozlewcy, a także Fundacja Coca-Cola w Atlancie przekażą ponad 120 mln dolarów na pomoc w walce z koronawirusem.
Zobacz również
Jak poinformowali przedstawiciele Coca-Coli – koncern skupia się teraz na zapewnieniu bezpieczeństwa pracownikom, a także społecznościom.
PS
Koronawirus rozprzestrzenia się coraz szybciej i zbiera coraz większe żniwa. W celu wyjścia naprzeciw tej trudnej sytuacji wiele marek zdecydowało się wesprzeć swoich klientów na różne sposoby.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Epidemia koronawirusa długofalowo zachwieje gospodarką i rynkami, a branża reklamowa outdoor szczególnie to odczuje. Online powinien długofalowo wyjść na plus, choć będzie ciężko. Już teraz widać, że konsekwencje epidemii będą dla branży bardzo poważne.
PS3
W związku z rozprzestrzeniającą się epidemią koronawirusa marka KFC postanowiła wycofać swoją reklamę pod hasłem „Palce lizać”, która mogłaby zostać źle odebrana w obecnej sytuacji. Kampanię, która promowała relacje międzyludzkie, wstrzymała także firma Hershey.