Coconaut wspiera akcję #StayAtHome

W mediach społecznościowych możemy zaobserwować szereg akcji, które nakłaniają nas do pozostania w domach w tym trudnym dla Wszystkich okresie. W celu wzmocnienia tego przekazu w jedną z nich zaangażowała się marka Coconaut, która przygotowała specjalną edycję puszek klasycznej wody kokosowej.
O autorze
0 min czytania 2020-04-01

Niestandardowa edycja puszek ma motywować do społecznej odpowiedzialności. Coconaut z limitowanymi etykietami trafił do niespełna dwustu wpływowych osób i dziennikarzy, którzy wsparli inicjatywę promując ją na swoich kanałach społecznościowych.

Firma z Poznania stara się również regularnie dostarczać zapas wody kokosowej do lokalnych instytucji i szpitali, aby wesprzeć w pracy personel medyczny dbający na co dzień o nasze bezpieczeństwo i zdrowie.

– Zdajemy sobie sprawę, że nasze działania to tak naprawdę kropla w morzu, ale jeżeli nasz pomysł sprawi, że chociaż jedna osoba faktycznie pozostanie w domu, dla nas to już będzie sukces – mówi Dominik Pazgrat, CEO Quest Food

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Limitowane puszki trafią niebawem także poza granice kraju, w których również jest obecny Coconaut.

Słuchaj podcastu NowyMarketing