Zakończeniem procesu zmian w domu mediowym jest nowa identyfikacja wizualna.
Na początku listopada 2017 roku do Zarządu Codemedia dołączyli Katarzyna Baczyńska i Piotr Kaniewski. Współpracując bezpośrednio z Prezesem Zarządu Piotrem Bieńko wdrażają strategię pod hasłem „the new sense of communication” oddającą stosunek do pracy z klientami i odnoszenia wspólnych sukcesów oraz autorskie podejście do projektowania i realizacji kampanii. Wierzymy, że rolą domu mediowego nie jest reselling powierzchni reklamowych, ale coś więcej. Jesteśmy przewodnikami w określaniu grup docelowych i docieraniu do konsumentów. Doradzamy naszym klientom opierając się na dogłębnej analizie danych. Projektujemy kompleksowe rozwiązania komunikacyjne wykorzystując potencjał interdyscyplinarnego zespołu – mówi Piotr Bieńko, Prezes Zarządu Codemedia.
Zobacz również
W swojej strategii dom mediowy podkreśla rolę analizy danych przed, w trakcie i po kampanii. Na bazie wieloletniego doświadczenia w docieraniu do polskich konsumentów Codemedia stworzyło narzędzia pozwalające na wnikliwe poznanie grup docelowych, a w kolejnych etapach na wypracowanie skutecznych strategii komunikacji. Matematyczne podejście pomaga nam na każdym etapie współpracy z klientem, zarówno w procesie podejmowania decyzji odnośnie splitu mediów, jak również w realizacji wszystkich etapów działań promocyjnych – mówi Piotr Bieńko, Prezes Zarządu Codemedia. Dzięki takiemu podejściu zyskujemy przewagę nad wieloma domami mediowymi, które nie posiadają autorskich rozwiązań. Nie ustępujemy także pola sieciowym podmiotom, bo korzystamy równocześnie z dostępnych na rynku światowej klasy instrumentów analitycznych – dodaje Piotr Bieńko. Zespoły klienckie w zakresie analityki wspiera wyspecjalizowana jednostka badawczo-analityczna Codemedia – code.insights.
Codemedia poprzez ewolucję wizualną chce zakomunikować otwartość na nowe wyzwania, które są nieodłącznym elementem zmian zachodzących na rynku mediów oraz kreatywność opierającą się jednak na twardych danych, które umożliwiają szersze patrzenie na kampanie obecnych i przyszłych klientów.
Analityczne myślenie, elastyczne odpowiadanie na potrzeby klientów, dostosowywanie się do zmian na rynku mediów odzwierciedlone zostały w odświeżonym logotypie domu mediowego. Jest on prostszy, bardziej czytelny i nowoczesny. Główny akcent stylistyczny stanowi nowa paleta barw. Dominujący kolor indygo symbolizuje wewnętrzną komunikację, nastawienie na rozwój oraz inspiracje, z kolei barwa różowa – nieszablonowość, pomysłowość i innowacyjność. Nowe logo zostało zaprojektowane z wykorzystaniem ciągu Fibonacciego, który uosabia piękno i harmonię. Odpowiednio zmieniony został także wygląd strony internetowej Codemedia zarówno pod kątem kolorystycznym, jak i funkcjonalnym.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing