Colibri śledzi również pozycję witryny na wybrane słowa kluczowe w wyszukiwarkach, sugeruje konkurentów, monitoruje backlinki i ma wiele innych przydatnych funkcji, które pomagają mierzyć ROI z Kampanii SEO.
Aktualizacje zostaną wprowadzone 21.12.12 i będą obejmować:
Zobacz również
- Pomiary konwersji
- Statystyki z ruchu oraz z konwersji na stronie
- Ponad 70% wzrost prędkości działania aplikacji
- Ulepszone możliwości zarządzania wieloma stronami jednocześnie
- Wyszukiwanie oraz filtrowanie słów kluczowych
- Ulepszony design na iPada
- Lepsze raporty dla planów enterprise (white label)
Obok wielu innych funkcji Colibri pozwala na:
- Monitorowanie pozycji strony na dane słowa kluczowe w ponad 150 wyszukiwarkach
- Wyszukiwanie najlepszych słów kluczowych dla Twojego biznesu
- Monitorowanie kto linkuje do Twojej strony
- Mierzenie ruchu z wyszukiwarek
- Prognozowanie kosztów kampanii Adwords
- Znajdowanie oraz monitorowania konkurencji jak tylko się pojawi.
Narzędzie Colibri jest dostępne w polskiej, niemieckiej oraz angielskiej wersji językowej. Niebawem zostanie przetłumaczone również na inne języki.
źródło: informacja prasowa
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing