Colibri wprowadza aktualizacje obejmujące efektywniejszy pomiar ROI z działań marketingu online

Colibri jest narzędziem do monitorowania działań marketingowych w wyszukiwarkach, zwłaszcza zwrotu z inwestycji SEO i kampanii marketingowych.
O autorze
0 min czytania 2012-12-27

Colibri śledzi również pozycję witryny na wybrane słowa kluczowe w wyszukiwarkach, sugeruje konkurentów, monitoruje backlinki i ma wiele innych przydatnych funkcji, które pomagają mierzyć ROI z Kampanii SEO.

Aktualizacje zostaną wprowadzone 21.12.12 i będą obejmować:

  • Pomiary konwersji
  • Statystyki z ruchu oraz z konwersji na stronie
  • Ponad 70% wzrost prędkości działania aplikacji
  • Ulepszone możliwości zarządzania wieloma stronami jednocześnie
  • Wyszukiwanie oraz filtrowanie słów kluczowych
  • Ulepszony design na iPada
  • Lepsze raporty dla planów enterprise (white label)

Obok wielu innych funkcji Colibri pozwala na:

  • Monitorowanie pozycji strony na dane słowa kluczowe w ponad 150 wyszukiwarkach
  • Wyszukiwanie najlepszych słów kluczowych dla Twojego biznesu
  • Monitorowanie kto linkuje do Twojej strony
  • Mierzenie ruchu z wyszukiwarek
  • Prognozowanie kosztów kampanii Adwords
  • Znajdowanie oraz monitorowania konkurencji jak tylko się pojawi.

Narzędzie Colibri jest dostępne w polskiej, niemieckiej oraz angielskiej wersji językowej. Niebawem zostanie przetłumaczone również na inne języki.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

źródło: informacja prasowa

Słuchaj podcastu NowyMarketing