„Connecting You At Christmas”: Vodafone świętuje 40 lat i podkreśla radość klientów z kontaktu z bliskimi

„Connecting You At Christmas”: Vodafone świętuje 40 lat i podkreśla radość klientów z kontaktu z bliskimi
Sieć telefoniczna Vodafone celebruje 40-lecie istnienia i z tej okazji przypomina, jak ważny jest kontakt z bliskimi. W outdoorowej i internetowej kampanii świątecznej „Connecting You At Christmas” motywem przewodnim jest ewolucja telefonów: od stacjonarnego, po niewielkie, multifunkcyjne smartfony. Twórcy nie zapominają też jednak o sile więzi rodzinnych.
O autorze
1 min czytania 2024-12-03

W 2024 roku mija 40 lat od stworzenia sieci telefonii Vodafone. W związku z tym, a także przy okazji nadchodzących świąt Bożego Narodzenia, marka stworzyła kampanię reklamową z motywem bliskości.

– Ta kampania przenosi nas w czasie – od pierwszych telefonów stacjonarnych, wczesnego slangu tekstowego, selfie i rozmów wideo – pokazując, że chociaż technologia mogła się zmienić (na szczęście), radość z kontaktu z bliskimi w Boże Narodzenie pozostała cudownie taka sama. Chodzi o świętowanie chwil, które naprawdę mają znaczenie, kontakt z przyjaciółmi i rodziną – tłumaczy Mark Elwood, dyrektor kreatywny Leo Burnett UK, agencji odpowiedzialnej za realizację działań.

Sieć Vodafone powstała w 1984 roku, pierwsze połączenie za pomocą telefonu komórkowego wykonano 1 stycznia 1985 r., a pierwsza wiadomość tekstowa (SMS) o treści „Wesołych Świąt” została wysłana 3 grudnia 1992 r. Co ciekawe, oba te wydarzenia zostały zrealizowane przez sieć Vodafone.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania „Connecting You At Christmas” obejmuje telewizję, radio, działania typu OOH, YouTube’a, media społecznościowe, wideo na żądanie oraz kino.

Zdjęcia: YouTube

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS „Chłopiec i ośmiornica”: Taika Waititi wyreżyserował pełen emocji i ciepła świąteczny film Disneya