W 2024 roku mija 40 lat od stworzenia sieci telefonii Vodafone. W związku z tym, a także przy okazji nadchodzących świąt Bożego Narodzenia, marka stworzyła kampanię reklamową z motywem bliskości.
Zobacz również
– Ta kampania przenosi nas w czasie – od pierwszych telefonów stacjonarnych, wczesnego slangu tekstowego, selfie i rozmów wideo – pokazując, że chociaż technologia mogła się zmienić (na szczęście), radość z kontaktu z bliskimi w Boże Narodzenie pozostała cudownie taka sama. Chodzi o świętowanie chwil, które naprawdę mają znaczenie, kontakt z przyjaciółmi i rodziną – tłumaczy Mark Elwood, dyrektor kreatywny Leo Burnett UK, agencji odpowiedzialnej za realizację działań.
Sieć Vodafone powstała w 1984 roku, pierwsze połączenie za pomocą telefonu komórkowego wykonano 1 stycznia 1985 r., a pierwsza wiadomość tekstowa (SMS) o treści „Wesołych Świąt” została wysłana 3 grudnia 1992 r. Co ciekawe, oba te wydarzenia zostały zrealizowane przez sieć Vodafone.
Kampania „Connecting You At Christmas” obejmuje telewizję, radio, działania typu OOH, YouTube’a, media społecznościowe, wideo na żądanie oraz kino.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Zdjęcia: YouTube
Słuchaj podcastu NowyMarketing