Content Hub Harbingers powstał z myślą o firmach, które prowadzą działania content marketingowe na dużą skalę, nie są zadowolone z ich wyników, a przy tym zmagają się z chaosem organizacyjnym, oraz czasochłonnymi procesami zarządzania treściami.
Content Hub pozwala automatyzować i centralizować kluczowe elementy, takie jak planowanie strategii, zlecanie, tworzenie i ocenę treści, a także rozliczenie, raportowanie i rekrutację ekspertów do współpracy. Efektywne zarządzanie tymi procesami przekłada się na lepsze wyniki, wyższą jakość działań content marketingowych oraz oszczędność zasobów.
Content Hub jest modułowym rozwiązaniem, które można elastycznie dopasować do procesu tworzenia treści w każdej organizacji. Integruje ono popularne narzędzia, takie jak Airtable, Make, Google Sheets, Ahrefs, Senuto, Surfer SEO, Google Keyword Planner czy Asana oraz różne modele AI. Obecnie są to OpenAI, DeepL, Claude, Perpelexity oraz Gemini. Dodatkowo wciąż pracujemy nad wdrożeniem nowych modułów. Content marketing to dla nas coś więcej niż tworzenie bloga!
Jak Content Hub podnosi efektywność i jakość treści?
Często zdarza się, że ponad 50% treści tworzonych przez firmy nie generuje nawet jednej sesji na stronie. Projektując rozwiązanie Content Hub, stawialiśmy sobie za cel nie tylko redukcję czasu potrzebnego na produkcję treści, lecz także znaczące zwiększenie ich jakości oraz skuteczności.
Wprowadzone rozwiązania obejmują automatyczny system zlecenia i odbierania pracy, ocenę treści pod kątem zgodności z wytycznymi i unikalności, zintegrowany moduł rozliczeń oraz zaawansowane narzędzia AI wspierające tworzenie i tłumaczenie treści. Dzięki tym elementom Content Hub staje się nieocenionym wsparciem dla generowania wyników biznesowych.
Kluczowe funkcje Content Hub od Harbingers:
- Automatyzacja procesów: Content Hub automatyzuje czasochłonne etapy procesu tworzenia treści. Dzięki temu eksperci content marketingu mogą poświęcić więcej czasu na analizę wyników i podejmowanie strategicznych decyzji, zamiast tracić go na zarządzanie codziennymi operacjami.
- Centralizacja danych: rozwiązanie to centralizuje zarządzanie treściami, eliminując chaos organizacyjny i ułatwiając współpracę między ekspertami, edytorami i copywriterami, co znacząco podnosi efektywność działań w firmie oraz zmniejsza ryzyko błędów.
- Wykorzystanie zaawansowanych technologii AI: Content Hub wspiera tworzenie, tłumaczenie i ocenę treści dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji. Narzędzia AI oceniają treści pod względem zgodności z wytycznymi, plagiatu oraz terminowości, co gwarantuje wysoką jakość tworzonych materiałów.
- Elastyczność i integracja: Content Hub jest zaprojektowany tak, aby integrować się z wieloma narzędziami i procesami, co pozwala na dostosowanie rozwiązania do swojego systemu pracy.
- System rozliczeń: Dzięki Content Hub możliwe jest automatyczne tworzenie podsumowań finansowych oraz generowanie plików wsadowych do programów kadrowo-księgowych. Automatyzacja procesu wysyłki podsumowań do podwykonawców, wraz z uzyskiwaniem ich akceptacji, pozwala na znaczne zredukowanie błędów w rozliczeniach.
Filip Krasiński, Partner Zarządzający i Product Owner usługi Content Hub w Harbingers, komentuje:
Na rynku często spotykamy się z sytuacją, w której firmy realizujące działania content marketingowe na dużą skalę nie mają świadomości, że nawet ponad połowa ich treści jest zamknięta w szufladzie – tzn., nie generuje nawet jednej sesji dla ich serwisu. Content Hub stanowi odpowiedź na rosnące potrzeby firm, które dążą do optymalizacji swoich działań content marketingowych i oczekują konkretnych, przewidywalnych wyników.
Dzięki wykorzystaniu AI, automatyzacji i centralizacji wszystkich procesów rozwiązanie znacząco redukuje czas potrzebny na zlecanie, odbieranie, produkcję i ocenę treści przy jednoczesnym wzroście jakości przygotowywanych materiałów. Zaoszczędzony czas można wykorzystać na analizę wyników, działania strategiczne, a także skalowanie swoich działań content marketingowych. Projekty realizowane z wykorzystaniem Content Hub pozwalają na realizację ambitnych prognoz i celów stawianych dla działań CM, a także SEO.
Przebijanie sufitów z Content Hub – nasze sukcesy w codziennej pracy
Wdrożenie Content Hub w agencji marketingowej Harbingers zrewolucjonizowało nasze podejście do zarządzania procesami produkcji treści i przyniosło wymierne korzyści dla całego zespołu. Jednym z kluczowych wyzwań, przed którymi staliśmy, było zarządzanie ogromną ilością treści, które nie zawsze przynosiły oczekiwane wyniki. Wdrożenie Content Hub pozwoliło nam na centralizację i automatyzację wielu procesów, co skróciło czas produkcji treści o 40%. Teraz szybciej realizujemy nasze prognozowane cele marketingowe i skupiamy się na ciągłym doskonaleniu strategii.
Dzięki Content Hub zarządzamy bazą kilkuset podwykonawców w jednym miejscu. Automatycznie generujemy dla nich nawet 200 rachunków dla podwykonawców w ciągu kilku minut, co znacznie przyspieszyło procesy administracyjne, eliminując błędy w rozliczeniach. W efekcie liczba zgłoszeń dotyczących konieczności wprowadzenia poprawek w fakturach zmniejszyła się o 90%.
Sprawdź case study o tym, jak Content Hub napędza wyniki Harbingers
Jak wygląda wdrożenie Content Hub? Kilka kroków do sukcesu w content marketingu
- Zebranie informacji strategicznych dotyczących działań Content Marketingowych firmy. Analiza aktualnych zadań (zarówno tych realizowanych przez pracowników firmy, jak i zlecanych podwykonawcom) pozwala dopasować odpowiednie rozwiązanie do potrzeb firmy. Umożliwi wdrożenie planowanych działań, niezrealizowanych z powodu różnych przeszkód, które pokonamy dzięki nowoczesnym technologiom.
- Dostosowanie sprawdzonego systemu tworzenia treści do procesów biznesowych w firmie. Przedstawiamy Partnerom rozwiązanie oparte na sprawdzonym procesie tworzenia treści (połączona wiedza technologiczna i domenowa na temat copywritingu oraz SEO). Eksperci Harbingers dokonują również analizy wykorzystywanych technologii oraz możliwości ich integracji.
- Wybór konkretnych modułów Content Hub do implementacji. Na tym etapie możliwe jest wdrożenie wszystkich kroków w tym samym momencie lub rozłożenie ich w czasie (rekomendowane rozwiązanie). W drugim przypadku efekty zauważalne są znacznie szybciej, a zespół stopniowo przyzwyczaja się do wykorzystania nowych technologii.
- Dostosowanie sprawdzonego rozwiązania Content Hub do potrzeb firmy. Ten etap polega na precyzyjnym dopasowaniu funkcjonalności Content Hub do specyficznych wymagań biznesowych i celów marketingowych firmy, uwzględniając jej wewnętrzne procesy i wykorzystywane narzędzia.
- Wdrożenie gotowego rozwiązania. Bazując na wynikach dokonanych analiz, implementujemy gotowe rozwiązania w firmie. Jednocześnie Partner otrzymuje pełne wsparcie techniczne podczas optymalizacji wdrożonych modułów.
- Szkolenie dla firmy z wykorzystania Content Hub. Ostatni etap to kompleksowe szkolenie przeprowadzone przez ekspertów Harbingers. Pozwala ono w pełni wykorzystywać potencjał tego nowoczesnego rozwiązania oraz zwiększać korzyści z podejmowanych działań.
Content Hub wspiera przewagę konkurencyjną firm
Content Hub od agencji Harbingers to nie tylko system zarządzania treścią – to kompleksowe rozwiązanie, które łączy w sobie najlepsze technologie AI, automatyzację oraz centralizację procesów związanych z content marketingiem. Firmy, które zdecydują się na wdrożenie tego rozwiązania, zyskują znaczącą przewagę nad konkurencją dzięki możliwości szybszego działania, lepszej organizacji i otrzymywania wyższej jakości treści, które przekładają się na wyniki finansowe.
Content Hub to rozwiązanie, które zrewolucjonizuje podejście firm do content marketingu i umożliwi im skuteczne oraz efektywne zarządzanie treściami, a także osiąganie spektakularnych wyników. Tam, gdzie liczy się każda sekunda i wysoka jakość treści – precyzyjnie zaprojektowany system pracy staje się nieocenionym wsparciem dla specjalistów.
Sprawdź potencjał Content Hub – nowoczesnego rozwiązania w content marketingu
Chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak Content Hub zrewolucjonizuje procesy i podniesie wyniki z działań content marketingowych Twojej firmy? Już teraz odwiedź stronę Harbingers i umów się na bezpłatne konsultacje strategiczne z ekspertami w zakresie Content Marketingu, AI i automatyzacji.