Odpowiedzi na te pytania w najnowszym e-booku „Content Standard” na temat brand journalismu, którego wydawcą jest ContentHouse.
Brand journalism nową erą PR?
Zobacz również
– Brand journalism to tak naprawdę Nowy PR, który kreuje dziennikarski sposób myślenia o komunikacji. W efekcie pozwala zamienić tradycyjne i do bólu klasyczne myślenie o PR – jednostronne i angażujące w nikłym stopniu konsumenta, w działania precyzyjnie wymierzone, angażujące, wciągające w wir narracji, którą kreuje marka – komentuje Grzegorz Miłkowski, Managing Director, ContentHouse, wydawca e-booka.
W publikacji znaleźć można zestaw narzędzi do brand journalismu, wskazówki dotyczące mierzenia skuteczności działań, komentarze ekspertów branżowych oraz prognozy dotyczące brand journalismu w 2016. Redakcja wybrała inspirujące kampanie z rynku polskiego i zagranicznego, m. in. takich marek jak McDonald’s, Disney, Red Bull czy Allegro.
E-book dostępny jest pod linkiem.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Standardy dobrego contentu
Słuchaj podcastu NowyMarketing
„Content Standard” to cykl e-booków, wyznaczających standardy skutecznych działań content marketingowych, opierających się o najnowsze trendy, opinie marketingowych ekspertów oraz benchmarki najlepszych polskich i zagranicznych kampanii.