ContentHouse tworzy strategię content marketingową dla marki Bausch+Lomb

Agencja content marketingowa kontynuuje i rozszerza współpracę z czołowym producentem soczewek kontaktowych, firmą Bausch Health Poland.
O autorze
1 min czytania 2020-07-21

W ramach realizowanych działań ContentHouse zadbał o stworzenie kompleksowej strategii content marketingowej. Zespół agencji odpowiada za tworzenie specjalistycznych treści o charakterze edukacyjnym oraz kreację grafik i materiałów multimedialnych. Dla marki Bausch+Lomb, producenta soczewek kontaktowych i akcesoriów optycznych, realizowana będzie także usługa AI Content Experience. W jej ramach uruchomiony zostanie chatbot, będący kanałem publikacji treści, zaprogramowany do komunikacji z sektorem bezpośrednich odbiorców (B2C) oraz dystrybutorem produktów (B2B). Aktywności będą oparte na szerokiej edukacji i promocji, w szczególności dedykowanej programowi lojalnościowemu ultrabenefit.pl. Ponadto zaplanowano działania wspierające promocję treści związane z aktywizacją reklamy remarketingowej w ramach Google Ads.

– Dla Bausch+Lomb przygotowaliśmy ambitne rozwiązania content marketingowe, które przez odpowiednią ścieżkę edukacyjną konwertują w efekty sprzedażowe. W ramach tego projektu stworzyliśmy dedykowany zespół wykwalifikowanych dziennikarzy. Realizowane przez nas działania z zakresu marketingu treści będą wspierane automatyzacją, m.in. z wykorzystaniem chatbota, jakiego rolą będzie indywidualne doradzanie odbiorcom marki. To narzędzia pozwalające nam skutecznie realizować cele komunikacyjne i strategiczne Bausch+Lomb – ocenia Grzegorz Miłkowski, CEO w ContentHouse.

Po stronie ContentHouse działania przeprowadzane będą przez zespół content marketingowy, prowadzony przez Michała Grzebyka, head of PR & content marketing, przy udziale Sylwii Paszyny, content specialist. O media i efektywność zadba Michał Bednarczyk, media manager. Będzie on również odpowiedzialny za wdrożenie rozwiązania AI Content Experience. Współpracę z klientem koordynuje Jolanta Gwóźdź, account executive.

Współpraca Bausch Health Poland sp. z o.o., właściciela marki Bausch+Lomb, z agencją ContentHouse zaplanowana została na dwa lata, począwszy od wiosny 2020 roku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj