Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Corona tworzy „naturalny” billboard, którego głównym elementem jest słońce

Corona tworzy „naturalny” billboard, którego głównym elementem jest słońce
Nietypowa reklama znalazła się w pobliżu plaży w Brighton, czyli najbardziej ekologicznego miasta w Wielkiej Brytanii.
O autorze
1 min czytania 2022-05-16

Marka Corona w swojej komunikacji marketingowej często wykorzystuje element słońca, co ma się kojarzyć z wakacjami i luzem, a do tego zdaniem producenta idealnie pasuje orzeźwiające, zimne piwo. Przykładem jest kampania stworzona z okazji premiery bezalkoholowego piwa Corona Sunbrew 0,0%, które zostało wzbogacone „witaminą słońca”. Tym razem jednak Corona wykorzystała słońce do stworzenia kampanii outdoorowej, co też świetnie wpisuje się w ideę tworzenia „naturalnej reklamy”.

Jak wygląda „słoneczny billboard” w wykonaniu Corony? Kreacja opiera się na zamontowaniu na żółtej ścianie budynku ogromnej etykiety piwa. Etykieta nie może oczywiście funkcjonować bez opakowania produktu, a to w tym wypadku objawia się dość nietypowej i zaskakującej formie.

W miarę upływu czasu odbiorcy mogą dostrzec, że spomiędzy zielonej instalacji z liści (zamontowanej na elewacji) docierają promienie słoneczne, które zarysowują wokół etykiety kształt butelki Corony. O tzw. „złotej godzinie” – między 18:30 a 18:45 – przechodnie mogą zobaczyć billboard w całej okazałości. Dodatkowo dowiadują się, że reklamowany produkt pochodzi ze „ze świata przyrody” dzięki swoim naturalnym składnikom.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez S K E T C H E V E N T S (@wearesketch)

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Sketch Events, czyli agencja PR, która stoi za billboardem, opowiada, że realizacja tego projektu nie była wcale prosta – stworzenie tego z pozoru banalnego billboardu zajęło „miesiące badań, obliczeń trajektorii słońca, rozpoznania lokalizacji i testów mechanicznych”.