Piętnaścioro przedstawicieli i przedstawicielek współczesnej społeczności kreatywnej zapozowało w stylizacjach Clare Richardson. Zdjęcia przedstawiają nie tylko modę, ale i wartości ważne dla postaci, które ją noszą.
Stylista-wizjoner Ibrahim Kamara, modelki Lara Stone i Sora Choi, poetka Greta Bellamacina, artystka Rhea Dillon, tancerz baletu Isaac Hernández i inni. Obsada kampanii to mieszanka kreatywnych postaci, uwiecznionych na portretach w wyjątkowym stylu fotografii Davisona. Zjednoczeni i zjednoczone wspólnymi ideami i wartościami, odzwierciedlają otwartość marki COS na współczesną kulturę oraz wizję lepszej przyszłości.
Zobacz również
Kolekcja COS jesień-zima 2020 łączy innowacyjne pomysły z tradycyjnym krawiectwem, by na nowo interpretować klasykę oraz tworzyć ubrania nowoczesne i ponadczasowe jednocześnie. Przedstawione w kampanii sylwetki łączą łagodne odcienie beżu i kremu z tonami szarości. Ich szlachetna neutralność stanowi fundament, na którym rozbrzmiewają nuty elektrycznego błękitu, żółci pierwiosnka i zielonej sosny.
Wraz z jesiennym sezonem, cyfrowa publikacja COS Magazine powróci w nowej odsłonie. Pierwsze z comiesięcznych wydań odkryje różnorodne interpretacje tytułu nowej kampanii: „New Perspectives”. Kolejne numery będą nieustannie poświęcane interesującym ludziom, miejscom i przedmiotom w stylu COS.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]