COS w nowej kampanii na sezon jesień-zima 2020 przedstawia serię portretów pod hasłem „New Perspectives”

COS prezentuje kampanię marki na sezon jesień-zima 2020. Nowa kolekcja została przedstawiona w serii portretów pt. „New Perspectives” – autorstwa uznanego fotografa Jacka Davisona.
O autorze
1 min czytania 2020-09-02

Piętnaścioro przedstawicieli i przedstawicielek współczesnej społeczności kreatywnej zapozowało w stylizacjach Clare Richardson. Zdjęcia przedstawiają nie tylko modę, ale i wartości ważne dla postaci, które ją noszą.

Stylista-wizjoner Ibrahim Kamara, modelki Lara Stone i Sora Choi, poetka Greta Bellamacina, artystka Rhea Dillon, tancerz baletu Isaac Hernández i inni. Obsada kampanii to mieszanka kreatywnych postaci, uwiecznionych na portretach w wyjątkowym stylu fotografii Davisona. Zjednoczeni i zjednoczone wspólnymi ideami i wartościami, odzwierciedlają otwartość marki COS na współczesną kulturę oraz wizję lepszej przyszłości.

Kolekcja COS jesień-zima 2020 łączy innowacyjne pomysły z tradycyjnym krawiectwem, by na nowo interpretować klasykę oraz tworzyć ubrania nowoczesne i ponadczasowe jednocześnie. Przedstawione w kampanii sylwetki łączą łagodne odcienie beżu i kremu z tonami szarości. Ich szlachetna neutralność stanowi fundament, na którym rozbrzmiewają nuty elektrycznego błękitu, żółci pierwiosnka i zielonej sosny.

Wraz z jesiennym sezonem, cyfrowa publikacja COS Magazine powróci w nowej odsłonie. Pierwsze z comiesięcznych wydań odkryje różnorodne interpretacje tytułu nowej kampanii: „New Perspectives”. Kolejne numery będą nieustannie poświęcane interesującym ludziom, miejscom i przedmiotom w stylu COS.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj